Gå til innhold

Proff-abonnement uten månedsavgift!


Anbefalte innlegg

Jeg har allerede fått mitt abonnement på en tidligere auksjon, så av denne grunn kan jeg informere dere om det kanskje billigste abonnementet jeg har sett til nå. Merk, abonnement og ikke pre paid aka. kontantkort.

Priser er som følgende.

Aktivering: Månedspris: Pr. minutt: SMS: MMS: Oppstartsavgift:

199,- + ditt bud 0,- 0,89 0,68 2,49 0,59



[url="http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14551422"]http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14551422[/url]

PS! Dersom det ikke er lov til å legge inn linker, så ber jeg på fårhånd om unnskyldning, og moderator kan slette linken. Dette er kun ment som en velmenende handling, da det kanskje er noen som kan spare litt penger her.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite, men dog, greit poeng der. Personlig føler jeg at et kontantkort hører med til ungdom og de over 60.

 

I tillegg kan ikke mobyson eller Talkmore tilby samme kvalitet på service til kundene som denne leverandøren kan. Av den enkle grunn at de ikke har kundeservice telefon.

 

rettelse:

 

Talkmore har nå anskaffet seg dette tydeligvis.

Endret av Strangedays
Lenke til kommentar
Et lite, men dog, greit poeng der. Personlig føler jeg at et kontantkort hører med til ungdom og de over 60.

 

I tillegg kan ikke mobyson eller Talkmore tilby samme kvalitet på service til kundene som denne leverandøren kan. Av den enkle grunn at de ikke har kundeservice telefon.

 

rettelse:

 

Talkmore har nå anskaffet seg dette tydeligvis.

Talkmore har til opplysning hatt kundetelefon helt siden oppstarten, og tilbyr helt utmerket service, blant annet ringer de deg opp igjen dersom de ikke løser problemet der og da, de ringer for å høre om du er fornøyd osv.

 

Mer enn man kan si om mange andre operatører.

 

Talkmore og Mobyson er ikke kontantkortabonnement. De er pre-pay, du betaler inn en sum og kan bruke av denne. Akkurat som du fyller drivstoff på bilen.

 

Å kjøpe på kreditt, dvs. få tilsendt faktura etter at du har forbrukt, er nå endelig dyrere enn å betale på forhånd, slik det er ellers i samfunnet. Går du på Bohus og kjøper en sofa, blir den dyrere om du velger å kjøpe den på kreditt fremfor å cashe den ut der og da.

 

De fleste som betaler regninger gjør det nå over nettbank. Det blir da liten forskjell om man logger seg inn på Talkmore/Mobyson for å betale ringetid på forhånd, eller om man logger på nettbanken for å betale regningen i ettertid. I tillegg har man langt mer kontroll over sine utgifter.

Lenke til kommentar
Det blir da liten forskjell om man logger seg inn på Talkmore/Mobyson for å betale ringetid på forhånd, eller om man logger på nettbanken for å betale regningen i ettertid.

Her er vi nok uenige. Jeg mener jeg har mye bedre kontroll dersom abonnementet holder seg aktivt på tross av at jeg har ringt for 5000 kroner på en måned. Jeg ringer ikke så mye, men likevel er dette normal kredittgrense hos de fleste teleoperatører.

 

jeg har heller ikke lyst til å bruke tid på å sjekke saldo konstant eller huske på å fylle på kontantkortet mitt. Med abonnement har vi noe som heter avtalegiro. Dette fører til en problemfri og ikke minst bekymringfri hverdag for meg.

 

MEN, dette er selvsagt individuelt. Det var ikke en diskusjon jeg egentlig var ute etter. Tenkte bare jeg skulle informere dere om dette tilbudet.

Lenke til kommentar
MEN, dette er selvsagt individuelt. Det var ikke en diskusjon jeg egentlig var ute etter. Tenkte bare jeg skulle informere dere om dette tilbudet.

Er vel ikke så rart at folk stille spørsmåltegn ved en bruker med tre innlegg og henvisning til et det jeg må kalle et latterlig tilbud (lagt inn av operatøren selv...)

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...