Cho-san Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 kva vifte burde eg kjøpe for en amd 2200+ prosessor. eg har vifte men etter eg satte i den nye ramen var pcen alt for varm Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kjøp et par kabinettvifter Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ka er viktig å sjå på når eg skal kjøpe cpu vifte????? er det noko som har nokon forslag Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Burde jo være litt stille...kjøp en som kan takle mer prosessorkraft enn det du har. Jeg f.eks. har en AMD 2500+...har en vifte som takler opptil 3400+...er veldig fornøyd...fungere kjempe fint har den her Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Joa, men denne viften her er ganske mye bedre, og mer stillegående! Mist Frostbite C Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har Denne , bruker den på amd 2600+ funker helt topp.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Får jeg foreslå kabinettvifter igjen? Selv den beste cpu kjøler er avhengig av litt sirkulasjon Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 tok av sida då var det berre 48 grader. e dette lurt. trur eg treg betre sirkulasjon forslag????????? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg vill anbefalle og kjøpe en shim til cpuen din hvis du skal bruke en vifte over 300 gram. Så slepper du og drite deg ut. (Noe som jeg har gjort 2 ganger ) Koster ikke stort på Microplex. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CAS01P Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 tok av sida då var det berre 48 grader. e dette lurt. trur eg treg betre sirkulasjon forslag????????? Ja det er nok kansje det viktigste. "uten mat og drikke duger helten ikke" er et et ordtak som heter. blir det samme her, selvom du hadde hatt den zalmann viften som det ble linket til, ville den fortsatt blitt varm hvis du har 40-50C grader inne i PC'n for å ta godt i. Ville gjort som C4stor sier, å sette inn kabinettvifter som tar seg av sirkulasjon inne i kabinettet. du vil merke store temperatur forskjeller da. Ofte lønner det seg å sette en vifte i bunnen som blåser luft inn, og en i toppen ved strømforsyningen som blåser varm luft ut. Lenke til kommentar
gako Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ta en cpu vifte anbefaler en zalemon fra 350-550 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå