Gå til innhold

Noe AvP 3 på vei?

Anbefalte innlegg

Jeg satt her om dagen og spekulerte på om jeg skulle dra å se AvP filmen på kino når den kommer.

Jeg vet at den ikke er noe spesielt bra, men den er sikkert kul.

Dessuten er jeg en fan av AvP spillene og Alien filmene.

Når jeg tenkte på AvP filmen, kom jeg til å tenke på om hvor arti AvP2 var. (spesielt i MP)

Så jeg lurte på; er det noen som vet om det går noen rykter om et neste AvP spill i serien?

I såfall håper jeg på litt mer Aliens (den andre filmen) stemning. Altså; masse marines mot masse aliens!

Det var noe som manglet i 2ern, i tillegg til at grafikken så ut som en foreldet versjon av NOLF(1ern).

BTW: av alle rasene på AvP så er det Aliens som rocker! :w00t::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det kommer et AvP3 håper jeg det blir mere likt 1'ern, AvP2 ble overbalangsert. Balangsen mellom rasene i AvP1 var perfekt fordi det ikke var balangsert...

Forsåvidt vil jeg igjenn ikke anbefale filmen, blir bare skuffa.

EDIT: grafikken i AvP1 er faktisk fortsatt den dag i dag helt fantastisk, tror det må være tidenes beste grafikk :)

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Håper det kommer. Husker første gang jeg spillte 1'ern pip pip pip pip og der var det j**** alien og jeg fikk(nesten) hjertestop.

Samme her!

Da jeg spilte 1ern var jeg mye yngre, og syntes det var fryktelig skummelt.

2ern ble bare vås, selv om at Mp delen der ruler.

Elsker Runner-aliens'ene! løper på vegger, slår med halen og klørne, og hopper i strupene til marines folka! :D

Lenke til kommentar
har ennå ikke turd å spille gjennom de spilla...er 23...nå skal det sies at jeg IKKE liker skrekk da ;) (vel jeg liker det, men jeg liker det ikke, om du forstår ;) )

Skjønner.

Mange som liker å SE på at andre spiller skumle spill, eller at de spiller spillene med andre som kan se på, slik at man ikke føler seg så "alene".

Flere av kompisene er slik... :)

Lenke til kommentar
[iC' date=13/11/2004 : 13:20]
har ennå ikke turd å spille gjennom de spilla...er 23...nå skal det sies at jeg IKKE liker skrekk da ;) (vel jeg liker det, men jeg liker det ikke, om du forstår ;) )

Skjønner.

Mange som liker å SE på at andre spiller skumle spill, eller at de spiller spillene med andre som kan se på, slik at man ikke føler seg så "alene".

kan du komme å se på mens jeg spiller da? og holde meg i hånda? :blush:

:p

Lenke til kommentar
[iC,13/11/2004 : 13:20]

Skjønner.

kan du komme å se på mens jeg spiller da? og holde meg i hånda? :blush:

:p

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...