tomas123 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg lurer på om det finnes et eller annet program man kan legge inn i telefonen sin som krever en opplåsningskode fra brukeren når tastatursperren ønskes åpnet? Dette blir omtrent som en skjermsparer med kode i windows, der man må kjenne koden for å kunne logge inn. Jeg ønsker ikke at noen skal kunne gå inn i telefonen min hvis den er påslått og se hva som ligger der når jeg ikke er tilstede. Hvilke telefoner har eventuelt en slik mulighet innebygd fra før, eller vet noen om et slikt program man kan laste over til telefonen? Og siste skudd i blinde: finnes et slikt program til min eeeeeldgamle (men dog suverent driftssikre og har-fremdeles-nesten-en-uke-standbytid-på-et-2-år-gammelt-batteri) Nokia 6310i? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du trykker en gang på av/på knappen så kommer det opp en meny med profilene. der skal det være et valg som heter "lås telefon" trykk på den og velg deretter en kode som skal brukes for å låse opp. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og hvis du lurer på hva koden er, så er det 12345.. Det er iallefall det på 7610'n min.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Finnes det et slik programm for S700i eller K700i? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det Eirik-h og andrenos sier er vel kun for Symbian-telefoner. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det går på nokia 3410 ihvertfall. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og alle Symbian-telefoner med Series60 vet jeg kan gjøre det. Som 6600, og SX1. Lenke til kommentar
tomas123 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du trykker en gang på av/på knappen så kommer det opp en meny med profilene. der skal det være et valg som heter "lås telefon" trykk på den og velg deretter en kode som skal brukes for å låse opp. Hmmm, har ikke en sånn funksjon på min 6310i dessverre.... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du trykker en gang på av/på knappen så kommer det opp en meny med profilene. der skal det være et valg som heter "lås telefon" trykk på den og velg deretter en kode som skal brukes for å låse opp. Så det var det den komandoen var for Bra, så slapp jeg å spørre. Det er ikke noe har-du-tastet-feil-3-ganger-låses-telefonen-og-du-er-screwd vel ? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nei. Da må du vente 5 min med å låse den opp hvis du har tastet feil for mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå