dezibel_26 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hei! Har et merkelig problem som jeg håper ekspertene her kan hjelpe meg med. Lyden fra satelitt tuneren min er ikke synket med bildet på tv'en min. Hvis jeg kjører lyden via scart rett til tven, og kjører lyden ut på de interne tv høytalerene så er det perfekt sync, men hvis jeg kjører lyd ut til anlegget enten via phono pluggene på sat. eller tar ut to phono fra scart kabelen så kommer lyden på anlegget før skjermen. Det samme skjer hvis jeg kjører lyden gjennom tv'en og ut på phono out på tv'en til anlegget, lyden først på høytalerene. Men her er rosinen i pølsa.... kjører jeg dvd så er lyden perfekt synket, kjører da på samme måte som sat, med scart inn i tv og digital kabel til anlegget. Aner ikke hva jeg skal gjøre her.... anlegget er av type denon 1804 , tv samsung plasma. Veldig takknemlig for svar på dette. Endret 12. november 2004 av dezibel_26 Lenke til kommentar
striky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Denon-receiveren har helt sikkert korrigeringsmuligheter for dette. Ta en titt i menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå