jonasto Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg prøvde meg i går på å overføre noen mp3 låter fra pc til mobil (Z1010) med usb kabelen. Det gjør jeg ikke igjen. Det tok ca 5 min på en sang. Om det er normalt vet jeg ikke. MEn fant jo ut at jeg har blåtann på telefonen, så er vel høyere overføringshastighet med det. Kan man ikke kjøpe slike usb penner som har blåtann? hvor mye koster dette evt? alternatv 2 er jo å kjøpe en kortleser. Hva anbefaler dere? Takk Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg prøvde meg i går på å overføre noen mp3 låter fra pc til mobil (Z1010) med usb kabelen. Det gjør jeg ikke igjen. Det tok ca 5 min på en sang. Om det er normalt vet jeg ikke. MEn fant jo ut at jeg har blåtann på telefonen, så er vel høyere overføringshastighet med det. Kan man ikke kjøpe slike usb penner som har blåtann? hvor mye koster dette evt? alternatv 2 er jo å kjøpe en kortleser. Hva anbefaler dere? Takk jeg anbefaler å kjøpe en blåtann-adapter som man putter inn i en USB kontakt Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sjekk på Amobils egne prisguide: BT Dongler og finn den billigste evt. den du ønsker. Selv har jeg akkurat kjøpt den blå CNet keyen. Pga anbefaling, pris og den erfaringen som står der. Overføringshastigheten er forresten 723kbps, noe som tilsvarer så vidt over 90kb/s. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ok,men går dette fortere enn overføringen med kabel? for det var jo bare helt tragisk! at det er mulig..vi lever da ikke i 1972 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du vil overføre til minnekortet på Z1010 er vel det smarteste å kjøpe en kortleser (til USB) som leser Memory Stick, og overføre med den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ok,men går dette fortere enn overføringen med kabel? for det var jo bare helt tragisk! at det er mulig..vi lever da ikke i 1972 Blåtann er MYE raskere en kabel Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 jeg kjøpte blåtann dingle isted...men er det normalt at det tar 5 min å overøfre en mp3 låt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå