Torer'n Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Heisann alle dere! Jeg har et spørsmål til dere, som sikkert høres ganske stupid ut. Men håper på input fra dere. Nylig kjøpte jeg meg en "ViewSonic VP201b" (etter anbefaling fra dere), som jeg er veldig fornøyd med. Denne måneden skal jeg kjøpe min andre LCD. Spørsmålet mitt er. Skal jeg kjøpe meg en "ViewSonic VP201b" til, eller skal jeg gå for en "LaCie photonvision II 20"? Siden den sistnevnte har fått utrolig bra feedback her på hardware.no av dere skjermtestere, burde jo valget være ganske enkelt. (leste testen) Tingen er den, (huff, flaut dette her.. ), men med en skjerm som ser annerledes ut designmessig, blir det kanskje seende litt rart ut når de står ved siden av hverandre.. (?) Hva ville dere gjort? Er dere veldig opptatt av at når en kjører dual eller trippel skjermoppsett, så må skjermene være like (design messig; mao. samme type skjerm)? Eller er det noe dere ikke tar noe videre hensyn til? Hva burde jeg gjøre? Gå for LaCie'n (tilbud hos Edbergen) eller en ViewSonic skjerm til? Takker for all hjelp! Mvh, Tor Erik Endret 12. november 2004 av Torer'n Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg kjører selv 2 forskjellige skjermer, men skal bytte ut den ene etterhvert så jeg får 2 like.. Ser bedre ut, og er bedre for øynene dine.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 designet er ikke det eneste som spiller inn, forskjellige skjermer/produsenter vil jo lage forskjellig bilde, i det minste bare inntrykket, og da kan du få et "skjevt" bilde.. jeg kjørte ihvertfall min ViewSonic og en iiyama skjerm i dual, var greit, men selve bildene kunne ikke sammenlignes, eller justeres imot hverandre for å se likest mulig ut.. Jeg mener ihvertfall at du skal kjøre av samme produsent.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Helt enig. Kjøp en lik skjerm som du har. Det vil se mye bedre ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, ein lik er nok å anbefale. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er enig med de andre: Om du er fornøyd med den du har, så hold deg til det. Du kommer bare til å fokusere på forskjellene om du har to ulike. (Skjønt det går sikkert over etter en tid.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå