Gå til innhold

EDIT: Gleder du deg til årets julekalender?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg jeg også, ikke fordi jeg skal kjøpe noe fordi jeg har 12kr akuratt nå men fordi da får jo dere kose dere. Føler meg som Asbjørn Brekke som heller ville ha julepapiret. Julekalenderen min blir vel å telle ned til 10. Januar når jeg har råd til DVD opptaker. Da blir det jo 2 juleaften'er neste år :D

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge igjen heller. Kun 3 timer og 35 minutter til det første tilbudet kommer opp.

*glede seg + være spent*

:dribble::dribble::dribble:

Bare synd at jeg må legge meg før midnatt hvis jeg skal orke skolen i morra.. men får kose meg med tilbudet kl 08:00 i morra da! :)

Da skal vi sørge for at det er utsolgt. :tease:

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge igjen heller. Kun 3 timer og 35 minutter til det første tilbudet kommer opp.

*glede seg + være spent*

:dribble::dribble::dribble:

Bare synd at jeg må legge meg før midnatt hvis jeg skal orke skolen i morra.. men får kose meg med tilbudet kl 08:00 i morra da! :)

Da skal vi sørge for at det er utsolgt. :tease:

Men du får det til den prisen uans...

Men det visste du vel ;)

Gleder meg til 24! :D

Lenke til kommentar
Jeg venter på at Logitech Z-5500 kommer ut som en kapanje pris! håper dette virkelig skjer! Noen som vet om det gjør det?

YESYESYES!

det hadde jeg ikke tenkt på en gang.. nå setter du griller i hodet på meg.. har hatt vå¨te drømmer om disse høytttalerne helt siden jeg så de på datakjeden i oslo for et par uker siden..

nå har jeg noe å se frem til på julekalendern (er jo i allefall lov til å håpe), selv om jeg ikke har penger..

Lenke til kommentar
våte drømmer om et sroundanlegg er jo å kanskje ta i litt :) Men jeg har skaffa meg penger så jeg er forbredt!

ja, du har rett.. de var vel ikke så våte..

det verste med det hele er at jeg ikke skjønner hvorfor. jeg har jo sorround anlegg, men pcen er ikke koblet til (er ikke lett å få tak i "billig" optisk kabel på 10-15 m, dessuten vil da høyttalersettingene bli helt på trynet)...

jeg bruker vanligvis ikke lyd fra pcen.. litt når jeg spiller, men det er ikke ofte... akkurat nå bruker jeg høyttalere innebygd i en benq lcd skjerm.. de gjør jobben.. men jeg har vanvittig lyst på høyttalere...

håper de kommer på et bra tilbud, kanskje jeg klarer å overtale den bedre halvdelen min om at jeg må ha en sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...