Folo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg gleder meg ja bankkontoen nei Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Men var det veldig gode tilbus i fjor, eller noe liknende ukens tilbud?? Kan man regne at en 200gb s-ata hd f.eks. blir solgt for under 800 kr? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Men var det veldig gode tilbus i fjor, eller noe liknende ukens tilbud?? Kan man regne at en 200gb s-ata hd f.eks. blir solgt for under 800 kr? Skjekk her Edit: Det skulle være s-ata ja Endret 22. november 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 for min del håper jeg at det ikke bare blir "high-end" gaver i julekalenderen - er mer interessert i 6600GT enn 6800Ultra f.eks... *glede seg* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 for min del håper jeg at det ikke bare blir "high-end" gaver i julekalenderen - er mer interessert i 6600GT enn 6800Ultra f.eks... *glede seg* Nå er det jo dyrere ting som blir satt mest ned i pris da... Blir som å ønske seg NEC ND-3500A til kalenderen det, blir ikke mye billigere akkurat Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg vil da si en vare til 2000 nedsatt til 1800 er en bedre deal enn en vare til 4000 nedsatt til 3700.. selv om den dyreste varen er satt ned flere kroner Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skjønner dette nesten men varer julekalendern til den 24? Kommer de beste tilbudene da? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 I år gleder jeg meg IKKE Er litt vel blakk til å kunne glede meg over gode tilbud desverre, men får håpe dere andre får tak i noe dere er på jakt etter da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har veldig lyst på ein ny harddisk, begynner å bli fullt, og det kjem ganske sikkert ein harddisk i løpet av kalendaren. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skjønner dette nesten men varer julekalendern til den 24? Kommer de beste tilbudene da? Alt jeg vil si er at en julekalender varer til den 24 her i landet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skjønner dette nesten men varer julekalendern til den 24? Kommer de beste tilbudene da? Alt jeg vil si er at en julekalender varer til den 24 her i landet. Ok, send meg heller en pm med hva som kommer... Harddisk er nok selvskreven på listen.. men 24. hm.. kanskje en skjerm? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Håper der ikke blir julekalender i år. Grunnen til dette er at folk klarer ikke å glede seg over tilbudene vi får, men skal heller klage på hva en ikke får tilbud om, eller legge ut om at prisen er for høy osv..Slik har det hvertfall hvert de to siste årene, og jeg frykter at det blir slik i år igjen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Håper der ikke blir julekalender i år. Grunnen til dette er at folk klarer ikke å glede seg over tilbudene vi får, men skal heller klage på hva en ikke får tilbud om, eller legge ut om at prisen er for høy osv..Slik har det hvertfall hvert de to siste årene, og jeg frykter at det blir slik i år igjen. Folk burde være fornøyde med de tilbudene vi får, hvis de er misfornøyde kan de jo dra til h*lvete! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ohh ohh eg gleder meg vilt! Mor skal kjøpe laptop til far og da skal det også kjøpes trådløs router access punkt og det der. Eg skal selv ha digicam eller nytt hw da pc'n trenger en oppgradering. Er bare å vente.....5 dager!! :woot: Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eneste helvete er jo at man ikke får lagt seg før etter klokken 12 èn kveld i hele desember Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er ikke helt jul uten HW.no's julekalender lengre. Har blitt en del av oppkjøringen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er ikke helt jul uten HW.no's julekalender lengre. Har blitt en del av oppkjøringen. Akkurat der har du helt rett. Har gledet meg i halvannen uke allerede jeg En ting som er verdt å nevne er jo at det var flere webshopper som kjørte egne julekalendre (som en slags copy av HW.no) - samtidig som de deltar her også. Veldig sporty, og det gir oss mye å velge i. Av disse var hvertfall Komplett.no og PSData. Om HWB (NetShop) kjørte sin egen husker jeg ikke, men vi får håpe at de gjør det i år. *Glede seg* Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gleder meg jeg også!!!! La oss håpe det blir like mange godsaker som i fjor , det burde være et minstekrav. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Blir vel det i år og.. skulle jeg tro.. men for se på tilbudene driver og bygger motor i bilen min og det er seriøst kostbart! bjorngb: jepp støtter deg i denne.. Edit 2: ja gleder meg jeg og Endret 29. november 2004 av HEE Lenke til kommentar
silentnoise Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Whooo-YAY! Jeg gleder meg! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå