FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Som topicen sier, så lurer jeg på om det blir julekalender i år også (alt annet ville være skuffende ) Hvis ja, tenker dere gleder dere folkens? Jeg gleder meg ihvertfall, alltid like gøy å bruke opp penger som er til andres julegaver på billig julekalender-hardware Håper på noen billige LCD-skjermer & DVD-brennere jeg. Noen gode høyttalersett hadde heller ikke vært å forakte. Ka dokk trur folkens? pain. EDIT: endret topic da jeg fant ut at ja, det blir jul i år også! Veldig ledende spørsmål da men... Gleder DU deg? DET GJØR JEG! Endret 12. november 2004 av pain Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Flyttes til Tilbakemeldinger->Hardware.no. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Håper det blir. Så får vi ein spennande Desember i år også. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Oi ja, det hadde jeg glemt faktisk. Joda, må følge med på julekalenderen når den kommer, og den burde komme ja. Jeg kommer nok til å se om jeg finner en lite julegave til meg selv, og andre så klart, men mest meg selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Husker godt fjorårets kalender, der HWB (nå NetShop) tok den med storm Satser på god kalender i år også Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Husker godt fjorårets kalender, der HWB (nå NetShop) tok den med storm Satser på god kalender i år også Ja.. Netshop hadde jo neseten "julekalender" til påske.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vi satser på julekalender i år også! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vi satser på julekalender i år også! Herlig! Gleder meg virkelig.. Håper det kommer et godt tilbud på Nec ND-3500.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har aldri sett jule klaendern vil noen forklare hva det er? (jeg vet hva en jule kalender er, men lurer på hva som er med hw.no sin) takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Vi satser på julekalender i år også! Herlig! Gleder meg virkelig.. Håper det kommer et godt tilbud på Nec ND-3500.. Den er jo vannvittig billig allerede da!!! ~Alex~ HW.no sin julekalender er at hver dag frem til 24 desember så vil en nettbutikk legge ut et godt tilbud her på hw.no Det produktet må kjøpes den dagen da tilbudet bare gjelder for en dag. MEN det betyr ikke at ikke det samme produktet kan komme enda billigere tilbake snere i mnd fra feks en annen nettbutikk. Så det er litt spenning i om man skal kjøpe noe billig i begynelsen av desember og brenne av budsjette...eller ha is i blodet og vente nærmere den 24 for de virkelig saftige tilbudene. Apropo Julekalendere, så oppfordrer jeg dere å følge med på om www.sas.no skal ha det og. Ifjor kjøpte jeg og to kammereter tur retur til tokyo for 4100 kr. Og hvis dere vil til mekka av hardware..så er Akihabara i Tokyo stedet...også kjent som "electric town". AKIRA Endret 12. november 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg melder meg herved inn i FFJ. Foreningen for julekalender. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg melder meg herved inn i FFJ. Foreningen for julekalender. UR NOT ALONE! Herlig Howard, ser virkelig frem til Desember nå HardwareButikken/HWB, nå Netshop var virkelig forrige julekalenders vinner. De har etter dette fått en fast kunde kalt Andreas ja Husker de hadde julekalendertilbud etter julaften... <3 "Jula varer helt til påske" Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg hadde nesten glemt julekalenderen. Kanskje jeg kan få meg en billigere ekstern harddisk til jul. Jeg klarer nesten ikke å vente. Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Digger julekalenderen til Hw, men norwegain sin er også fin, mulig for studenter med is i buksene å spare masse penger på å vente på en 148kr billett. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ååå julekalender I år har jeg mest bruk for NEC 1770, DVD brenner, en stk 3,0Ghz P4 og 512mb pc3200 ram, slik at mamma kan få seg ny pc (er ikke jeg snill eller ) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Satser på et knall tilbud på en 20" eller større LCD Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kan noen forklare meg egentlig hva julekalenderen går ut på? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kan noen forklare meg egentlig hva julekalenderen går ut på? Se psoten til AKIRAx24 litt lenger oppe. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Et billig X800 Pro ViVo eller GeForce 6800 GT hadde ikke vært å forakte (hint, hint) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Lurer på om ikke nettbutikkene gjør seg selv en bjørnetjeneste med disse julekalendertilbudene. Jeg mener, salget deres i november går sikkert merkbart ned fordi alle bare venter på julekalenderen. På den annen side så bestiller nok en del folk andre ting også, sånn at det kanskje går opp-i-opp, men det hadde vært interessant å høre fra nettbutikkene om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå