patchie Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hei..hva synes dere om Team Universal konseptet mitt? www.teamuniversal.org Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Siden var ikke så veeeldig fin. ble veldig mye lilla For å få masse folk til å se på sia vår så må vi ha noe for en hver... Med andre ord så skal vi ha for eksempel et forum som har masse deler... En del for bilinteresserte hvor folk kan diskutere biler.. legge ut bilder av kule biler..hjelpe hverandre å style bilen sin og kansje til og med selge og kjøpe ting av hverandre... Vi skal ha en programmerings del hvor de som kan en del kan hjelpe de som kansje ikke kan så mye programmering.. Vi skal også ha en del der vi kan hjelpe folk med generelle data problemer. forum.hw.no? Edit: Leste først nå at den sida bare var midlertidlig. Og personlig så hater jeg google ads Endret 12. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) skal det virkelig bli noe av nå eller blir det slik som sist?? virket bra i begynnelsen da også...... men jeg stiller så klart opp for deg hvis det er noe du trenger... har fortsatt den ulanserte versjonen av Team Univresal Mirc... Endret 12. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
patchie Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Siden var ikke så veeeldig fin. ble veldig mye lilla For å få masse folk til å se på sia vår så må vi ha noe for en hver... Med andre ord så skal vi ha for eksempel et forum som har masse deler... En del for bilinteresserte hvor folk kan diskutere biler.. legge ut bilder av kule biler..hjelpe hverandre å style bilen sin og kansje til og med selge og kjøpe ting av hverandre... Vi skal ha en programmerings del hvor de som kan en del kan hjelpe de som kansje ikke kan så mye programmering.. Vi skal også ha en del der vi kan hjelpe folk med generelle data problemer. forum.hw.no? Edit: Leste først nå at den sida bare var midlertidlig. Og personlig så hater jeg google ads altså..man må jo ha råd til å ha en side på nettet når tjenestene våre skal være gratis...så en måte er google ads....og det som gjør at jeg liker google ads er det at det kun er tekst..ikke noe flash som gjør pc'en din treig og siden hakkete....ikke noe bilder som gjør siden treig å laste....men det er tekts.....den andre tingen som gjør at jeg liker google ads er det at den bruker ordene på sia til å finne ut hva den skal reklamere for...så det betyr at jeg får opp mye mer interessange reklametekster....til og med jeg blir interessert i å trykke på linkene....neste ting som gjør at jeg liker google ads er det at man kan velge farger på reklamen selv....såe..jeg ser ikke noe spesiellt negativt til google ads... Lenke til kommentar
patchie Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 skal det virkelig bli noe av nå eller blir det slik som sist??virket bra i begynnelsen da også...... men jeg stiller så klart opp for deg hvis det er noe du trenger... har fortsatt den ulanserte versjonen av Team Univresal Mirc... hey..hva var irc nicket ditt igjen? jeg håper det blir noe av Team Universal denne gangen...jeg tror det er MYE mer lovende nå enn noen sinne....jeg har webserver...ftp med så mye lagringsplass jeg vil ha...har mysql server....domene.....og mailserver... allerede noen som vil være moderatorer på forumet...og en som vil være admin på forumet.... men det jeg trenger er design...og webmaster som har skills innen php og sql design tror jeg jeg fikk en kar til å fikse i sta...han sa han skulle se på det.... så det virker lovende.. join #TeamDev på ef-net ...send meg Team Universal Mirc.. skal se på det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå