aLj Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har funnet ut at nesten alle PHP scripts trenger en Mysql server for å funke, og derfor lurer jeg på: Hvordan setter man opp en Mysql account ogm går det ann på home.no (altså start sin som støtter PHP) ? Trenger litt hjelp og hadde vært EVIG takknemlig! BTW: et asp script.. hvordan får man det til å funke?? Takk til alle som hjelper! Lenke til kommentar
aLj Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 BTW: Er SKIKKELIG noob! Fint om dere kunne forklart litt godt! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det går ikke an å sette opp egen mysql-konto på start.no fordi de har ikke støtte for det (såvidt jeg vet..). Hvis du vil kjøre et .asp script må du ha støtte for ASP på serveren din..noe det heller ikke er søtte for på start.no sine sider.... Endret 12. november 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan sette opp en MySQL server på en annen maskin, og bruke den på start.no Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 www.freesql.org tilbyr gratis mysql-database Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå