kleve Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ønsker et stille skjerm kort. Det bør være så stille så dataen kan stå på om natta. (står på soverommet) Også må jeg ha nok power til å kjøre stattergi spill. Ikke noe særlig over 1000 kr helst under.. Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vifteløst ati 9600 Selv synes jeg dette er et ok kort , har ingen vifter, men du skal ikke mange hundrelappene opp får å finne bedre kort. Har bygget flere systemer med dette kortet og de kjører stabilt uten extra kabinettvifter, vel det er ingen overklokking ute å går hos de jeg har bygged for. Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Denne strømforsyningen anbefales dersom du vil ha en stille strømforsyning, satte den akkurat inn i stedet for min gamle enermax som jeg betalte nærmere 700 for som skulle være stille, men i forhold så er enermaxen ei bråkebøtte, og så har den strømforyninge manuell viftestyring , slik at dersom du spiller så kan du skru opp hastigheten på viften. så med det skjermortet, den strømforsyningen og en 19 DB cpu vifte, så skulle pc'en nesten være uhørbar, min er det i allefall, bortsett fra når jeg med spiller for da skrur jeg på mer viftehastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå