Gå til innhold

Half-Life: verdt og vente til en måne for collectors edition?

Anbefalte innlegg

er det noen som syntes det er verdt en måned ekstra for og få tak i collectors edition?

vurderer og gjøre det selv.. har jo venta så enge nå.. så en måned fra og til gjør vel ikke forskjell? :ermm:

ps ingen plass til d'en i måned ;)

Endret av potetgullmannen
Videoannonse
Annonse

Er det ikkje taktisk sett litt dumt å legge ut CE ein månad etter SE? Mange som eventuelt hadde kjøpt CE (til over 1000-lappen), bruker nå heller 400 på SE.

Edit: AHA, så eg må bruke numpad for å kunne lage Alt+xxxx-teikn...har aldri fått det til før :p

Endret av zeph
Er det ikkje taktisk sett litt dumt å legge ut CE ein månad etter SE? Mange som eventuelt hadde kjøpt CE (til over 1000-lappen), bruker nå heller 400 på SE.

Det er en mulighet. En annen mulighet er at man kan lure folk til å kjøpe vanlig versjon mens de venter på CE. Men, jeg håper og tror de fleste er litt mer kritiske enn som så.

Gidder ikke kjøpe CE når det kommer, venter heller litt så kan du vel kjøpe de fleste source spillene på nette, tror det er en taktisk måte for å suge penger ut av folk, legg ut HL2 den 16 nov, vente med CE litt slik at alle HL2 fan har kjøpt standard, så legger vi ut CE, får litt mer penger.

Nei, kjøper Half-Life² den 16 november, så venter jeg heller og ser om de andre spillene kommer ut senere, bryr meg egentlig lite om de, er HL2 som er interesangt.

jeg skal ha ce som kommer senere jeg.. skal bare holde meg laaangt unna alt som heter gamer.no og internet.. vill ikke vite noen ting om spillet før jeg spiller det selv :)

får dra in til elkjøp og ebgames på tirsdag for og sjekke om de har fått det.. ebgames virket helt sikre på sin sak når det gjaldt når CE kom.. de sa 10.des

får bare vene og se da.. koser meg med starcraft imens jeg :p

Endret av potetgullmannen
Gjest medlem-19530
jeg skal ha ce som kommer senere jeg.. skal bare holde meg laaangt unna alt som heter gamer.no og internet.. vill ikke vite noen ting om spillet før jeg spiller det selv :)

får dra in til elkjøp og ebgames på tirsdag for og sjekke om de har fått det.. ebgames virket helt sikre på sin sak når det gjaldt når CE kom.. de sa 10.des

de sa 16 nov te meg.kjenner en der borte så jeg stoler på han azz

de sa 16 nov te meg.kjenner en der borte så jeg stoler på han azz

snakket du med de på ski og i så fall når da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...