Sliver Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Har et Abit IC7 Hovedkort som jeg har koblet 2 hardisker på det ene IDE utaket, og 2 DVD stasjoner på det andre. I tillegg til dette tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et internt HD-kabinett (hotswap) som jeg kobler til det ene SATA utaket. Skal bruke hotswapen til backup HD. Det går greit med en SATA selv om jeg har 4 IDE enheter allerede? Endret 11. november 2004 av Sliver Lenke til kommentar
mar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det skal gå fint. Tar jeg ikke helt feil så kan du ha 8 ide enheter på det hovedkortet. Edit: Mulig det bare er 6 enheter, husker ikke om det kortet har ekstern SATA kontroller. Endret 11. november 2004 av mar Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ikke noe problem det, skal gå greit. Kanskje du finner noe i denne posten, ikke samme hk, men ikke langt ifra http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå