jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Går de tan å editere en exe fil??? hvilket gratis program kan jeg bruke for det??? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.catch22.org.uk/ Last ned HexEdit. Gå på intel sine sider og lær deg maskinkode, og lær deg PE formatet, du kan finne beskrivelsen på www.wotsit.org Eller lær deg å programmere, men du kan aldri edite en exe fil (eller andre typer Portable Executables, eller ELF eller hva du måtte komme på) utenom metoden jeg beskrev over. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Bra å se at det er så enkelt å bare lære seg maskinkode og noen andre småting Tier på at fyren gir opp. Tier på at hvis han ikke gir opp, vil hjernen hans renne ut av ørene til slutt Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bra å se at det er så enkelt å bare lære seg maskinkode og noen andre småting Tier på at fyren gir opp. Tier på at hvis han ikke gir opp, vil hjernen hans renne ut av ørene til slutt jente19jentejente --> Høres ut som om det er en jente?! Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://www.catch22.org.uk/Last ned HexEdit. Gå på intel sine sider og lær deg maskinkode, og lær deg PE formatet, du kan finne beskrivelsen på www.wotsit.org Eller lær deg å programmere, men du kan aldri edite en exe fil (eller andre typer Portable Executables, eller ELF eller hva du måtte komme på) utenom metoden jeg beskrev over. Det finnes program som lar deg redigere kjørbare filer i et grafisk brukergrensesnitt uten å måtte ha kjennskap til ovenforstående. Så klart er mulighetene begrenset i forhold til om du hadde hatt kildekoden å jobbe med, men det er fullt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå