Terrasque Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Vurdert psykolog? Ka som feiler deg egentlig??? Koffor skal alle som ikke passer inn i din meget lille triangel? Ja, for du er ikke "bare" firkantet, du er triangulær! Slike egosentriske påstander, korte som de kanskje er, slår et definitivt knytteneveslag i trynet på menneskets progress for forståelse og sosial utvikling. Eg hater slike som deg! Slike som dømmer bare fordi de ikke forstår. Og hvis jeg får lov til å trekke frem et helt spesifikt eksempel som de fleste av oss kjenner til så vil jeg gjerne nevne det at Hitler var i sin tid var grunnen til at mange, mange millioner døde både før, under og etter andre verdenskrig. Og hvor går poenget spør du kanskje? Han drepte fordi han ikke forstod at alle er likeverdig, og man skal ikke dømme det man ikke forstår. Man skal ikke sette seg selv over andre. Når eg sier alle er likeverdig så må eg innrømme at eg ikke helt tror på det. Eg mener de som dømmer andre for deres, tro, tilstand i livet, rase er mindreverdig. Slike som deg med andre ord. Slutt og døm folk du ikke kjenner, gutt. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det ikke utrolig hvor mye man kan komme til å kjenne en person bare ved en setning? Et annet synspunkt er at kan han dømme kan jeg dømme bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå