Skikongen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som kjenner til et bra program (gratis og som ikke installere masse reklame pop'ups etc) som kan batch endre ID3 tags på MP3 filer? Takker for svar! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har et program som heter mp3tag editor, men det har jeg hatt veldig lenge så jeg vet ikke hvor jeg fikk det i fra. Det funker fint. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mediebiblioteket på windows media player kan gjøre dette Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det kan også gjøres i iTunes. Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mp3Tag gjør jobben for deg. Enkelt, gratis og uten noen form for reklame. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tag&Rename er et meget greit program som kan koble til freedb.org og hente sangtitler osv til deg. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tag&Rename er et meget greit program som kan koble til freedb.org og hente sangtitler osv til deg. Tag&Rename vil spare deg for masse arbeid! Genialt program! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 MusicBrainz kan omsortere etter band navn ol , sikfter navn til det setupet du vill , det er genialt til sorteringer og renaming av mp3 er , vet ikke om det er gratis men '"bling bling" Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mp3tag og The GodFather er to glimrende tag editorer, og begge er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå