Gå til innhold

Pirates! - hva synes du om spillet?


Anbefalte innlegg

Er det sånn at limited edition er ein pappboks ca. 2-3 centimeter tjukk, eller ser den annleis ut?

Limited Edition kommer nok i en boks ja.

Pakken inneholder forøvrig;

 

* Set sail with Sid - Behind the scenes interviews with the Pirates! development team

* The original Pirates! game from 1987

* Exclusive content - Special mods availible only in this Limited Edition

* Bonus Material - Original artwork, sketches, developer diaries and alternative package

concept

* T-shirt and parchment map of the 17th Century

(tatt fra hjemmesiden til Sid Meier's Pirates)

WEE! Då har spaceworld her (Førde) i alle fall tre sånne! *ned å kjøpe i dag*

Heh. Heldig du. Får bare håpe at vår danske nabo rasker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet var bare utrolig underholdende.

Men noe som skuffet meg STORT var den der MODDe greia som vist nok bare skulle følge me Limited Edition , hvis dere ikke vet hva det er , se her....

 

Tramp i gulvet for muligheten til å skifte seil....Woohoo for en mod!!!

Se hvor? Kanskje en link hadde vært fornufitg :p

Lenke til kommentar
Bah, jeg klarer jo ikke å finne ting på land jo! :mad:

det er ganske bra merket... så skal ikke være vannskelig å finne

 

 

:roll:

Vel.

 

Da er ikke vi helt enige. :)

hvis du feks seiler med flåten din i et område som innkluderes av et av skattekartene så kommer dette opp på skjermen...

 

studer deretter kartene litt så skal det derette ikke være så vannskelig å finne frem til der skattene er gravlagt.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet litt tidligere i dag (Limited Ed. Collector's Box), og fy f! dette spillet er bra!

 

Har nå sittet i tre timer og spillt, og merket ikke at tiden gikk (bortsett fra 2 reboots som jeg nå prøver å finne ut hva grunnen er til).

 

Føles tilogmed bedre enn hva jeg kan huske Pirates! Gold gjorde! Og det er sjeldent en oppfølger greier.

 

hvis du feks seiler med flåten din i et område som innkluderes av et av skattekartene så kommer dette opp på skjermen...

 

studer deretter kartene litt så skal det derette ikke være så vannskelig å finne frem til der skattene er gravlagt.

 

Da må du vel mer eller mindre kjøre inn i ett av kjennemerkene? Har kjørt frem og tilbake forbi steder jeg vet det er en skatt uten at kartet kom opp automatisk...

 

Ellers så avhengiger det vel litt av hvilken skatt du er på jakt etter...

Noen er veldig enkle å finne, mens andre må du slite mer med. Men dette er jo også noe av poenget, er det ikke? Er vel strengt tatt ikke meningen at du skal få opp melding "Hidden treasure this way" med en pil som guider deg hele veien heller....

Lenke til kommentar
Da må du vel mer eller mindre kjøre inn i ett av kjennemerkene? Har kjørt frem og tilbake forbi steder jeg vet det er en skatt uten at kartet kom opp automatisk...

Neida, når du har ett kjennemerke i rimelig nærhet på skjermen din så står navnet på kjennemerket og under står det at det er en "treasure map key location" eller noe i den duren. Men skattekartet kommer ikke opp automatisk... Du må fortsatt selv finne ut hvilket skattekart det kommer fra, men det skulle ikke være så vanskelig!

Lenke til kommentar
Neida, når du har ett kjennemerke i rimelig nærhet på skjermen din så står navnet på kjennemerket og under står det at det er en "treasure map key location" eller noe i den duren. Men skattekartet kommer ikke opp automatisk... Du må fortsatt selv finne ut hvilket skattekart det kommer fra, men det skulle ikke være så vanskelig!

Ah, da forstår jeg :)

 

Syntes det var litt rart om man fikk opp kartet automatisk.

Og ja, jeg har fått den meldingen, men var allerede klar over at jeg var på riktig spor, så jeg tenkte ikke så mye mer over det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...