Glock19 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fersk i forumet som dere ser. Spørsmål: Hvis jeg skifter ut min Amd Athlon 1gig prosessor med en Amd 3000+ vil jeg måtte legge inn Os på nytt? ( Xp Pro ) Eller fungerer dette uten problemer? Har prøvd å søke i forumet om dette men kan ikke finne noe. Hk er Abit NF7 V2. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Støtter HK'et den nye CPU'en da...? Kjerne- og busfrekvens, tenker jeg på. Edit: Eller er det gammel CPU på nyere HK du kjører? Hvis det funker, trenger du ikke å reinstalle OS nei. Endret 11. november 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Glock19 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja, Hk støtter den nye cpu'n. Og ja, det er en gammel cpu på ett nytt hovedkort. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 går helt fint så lenge du slipper og bytte hk. Lenke til kommentar
Glock19 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Det var det jeg håpet å høre, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
AmDguru Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan være lurt å reinstallere Windows! da får du støtte for SSE2?, noe som den gamle cpuen ikke har. Du gjør det bare på den enkle måten at du installerer over den gamle, slik at du slipper å legge inn noe på nytt.. Lenke til kommentar
Glock19 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ok, men jeg må spørre, hva er SSE2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå