eSOo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Legger ut et bilde der jeg har såtte en krympe slange på IDE kabelen: øyyy åssen kabinett er det? er det et raidmax eller ??+ hvis det er det er du fornøyd eller (flere bilder ) Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det er ikke et RAIDMAX... ( har et RAIDMAX men det er bare server ) Lenke til kommentar
razer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er ikke et RAIDMAX... ( har et RAIDMAX men det er bare server ) Da var iallfall det strøket av listen Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har omtrent samme oppsett som jente19, men jeg sliter med å få nok kontakter til drev og vifter og slikt! Er det et standard antall kontakter som kommer ut av PSUen, eller varierer dette? (feks hvis jeg kjøper en "sterkere" psu, vil den har flere strømkabler? Er eller imponert over ryddingen til folk, mitt ser ut som et bombenedslag nå, har bare ikke plass! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Kjøp sånne som forlenger strømkabelen... Den gjør også slik at det blir to av en plugg. De har sånne på Biltema, Clasohlson alle databutikker. ( Jeg kjøpte noen sånne da jeg ikke hadde plass til flere harddisker siden jeg ikke hadde nok strøm plugger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå