PrayingMantis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Strips og runde ledninger, ikke flate. Bare det i seg selv hjelper en hel del Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 det jeg gjorde var å bruke strips ....rett å slett resultate ble bra å faktisk mye ryddigere.....pluss 3 grader kjøligere i kabinettet Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Er meget stolt over mitt nå: Har brukt: - strips - Støvsuger slange - Eletrikker rør - Dukk Teip - Krympe slange Endret 13. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Legger ut et bilde der jeg har såtte en krympe slange på IDE kabelen: Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Bare fest kablene bak hovedkortplaten med gaffa elns... Det funker drittbra! Mye lettere enn krympestrømper, men det kan alltids kombineres Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 du kan jo kutte litt i ide kabelene og teipe rundt. så napper du ut alle ledningene og sett dem inn på en måte som gjør det mer ryddig. og gjem dem bak\inni brønnene, bak hovedkortbrettet, og kansje bak strømforsyning. det blir best hvis du setter kabelstrømper på kabelene og stripser dem sammen (du kan også bruke teip da) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er meget stolt over mitt nå:Har brukt: - strips - Støvsuger slange - Eletrikker rør - Dukk Teip - Krympe slange Artig med nerde jenter med litt tæl i Hva er det slags gigant kjøler du har stående forran CPU og PCI sporene? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hei Har bare en vifte der Tror det skal bare være pynt med det derre blå greiene... Men ser at noen har skrevet at jeg må gjøme IDE kablene bak hovedkortet.. Jeg har ikke lange nok IDE kabler til det. Hvor kan jeg eventuelt kjøpe lange IDE kabler å lage de sjølv??? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ble ryddig det der, ja! Syns bare det du hadde brukt var dritstygt, hehe Men det gjør absolutt nytten, da! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ble ryddig det der, ja! Syns bare det du hadde brukt var dritstygt, hehe Men det gjør absolutt nytten, da! Hmmm.... synest det va drit fint jeg da men!!!!! :!: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) smak og behag.. IDE kablene er det liten vits å gjemme bak hovedkortet, men strømkablene derimot er ikke dumt.. Med tanke på IDE kablene, så kan du jo gjøre som meg samler alle i en bunt å stripser dem fast i hk platen Ellers var det jo ikke så ille det der Går det ikke ann å snu diskene slik at kabelbunten kommer innover istede for utover? blir jo straks veldig mye ryddigere da Endret 13. november 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 SMART SMART.... Det tengte jeg ikke på!!!! Takker Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er meget stolt over mitt nå:Har brukt: - strips - Støvsuger slange - Eletrikker rør - Dukk Teip - Krympe slange Morsomt.. så du mitt kabinett ellerno? altså med støvsugerrøret :!: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Selv har jeg gode erfaringer med strips og tape. Seig tape (i ønsket farge)! edit. For å gjøre det enkelt med tanke på porto/handletur da jeg har hatt dette for hånden Endret 13. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Er meget stolt over mitt nå:Har brukt: - strips - Støvsuger slange - Eletrikker rør - Dukk Teip - Krympe slange Morsomt.. så du mitt kabinett ellerno? altså med støvsugerrøret :!: JA... det gjore jeg!!!!!!!!!!!!! da fant jeg på dette..... Skikkelig smart gunnet på av deg!!! nå er dataen enda kulere. Kjøpe noen sånn rør på calsohlson... legger ut en bilde jeg!!... Må bare ta det først da Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Bidlet av pcen min nå!!! Enda mindre rot!!! ( det gikk ikke å ta kablene til harddisken bak. Men synest det ble ganske bra. Skal fikse anda mere Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 vel, ryddigere ble det i allefall.. Kjipt at det ikke gikk med IDE kablene Men bra ble det:) Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Det var litt kjipt det ja... Det kan være det går, kanskje noen har samme kabinettet som vet hvordan de har gjort det med de IDE kablene?? Men en ny sak... Er det nok med 350watt i denne... Har nå -2 harddisker - 2 dvd brennere - RADEON 9800 - 7 vifter ( ikke inkludert cpu viften ) - Disket stasjon - Snart skal jeg kjøpe meg 2 harddisker til.. Har jeg nok strøm ( 350watt? ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ingen problem Du kan jo evt, fyre i gang prime 95, og flytte store mengder filer mellom diskene.. er maskinen stabil da.. så holder det.. du kan jo også samtidig fyre igang 3dmark.. da lastes PSU maks, og holder den da.. holder den alltid Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hmm... neste gang kan vi jo kanskje ta en: korsn kan eg rydde opp i kabinette mitt... OG at det ser bra ut etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå