jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Hei Jeg er ute etter tips om å rydde i kabinettet mitt. Akkurat nå ser det ut som om en bombe har sprengt inne i det Noen som har tips?? Hvordan skal jeg evetuelt skøyte ledningene for at det skal ble skikkelig ryddig??? ( tenker på strøm ledningene ) Jeg har også et lite annet problem... Kjøpte et sett med noen lys på clasohlson. Du får med en rund bryter, finner ikke noe sted jeg kan plassere den ( så den henger bare inni kabinettet ) Har kabinettetDETTE Endret 11. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja.... Men har sett at de fleste har sånne rør inni som sjuler kablene.... Er dette en bra løsning??? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja det er det men mye arbeid Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 takker!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Men det er noe dritt å sette på kabelstrømper..... Har selv gjort dette, og jeg brukte mange timer på det. Men fint blir det. Vet ikke om det bare var meg, men jeg syntest det følger med for lite av de små krymperne! /Clvn Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ryddet litt i kabinettet her om dagen, og jeg synes jeg fikk det høvelig brukbart uten å bruke strømper eller noe sånt. (Klikk på bildene for å få dem større) Før rydding: Etter rydding: Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kabelstrømper er litt tricky å få til bra, men det er bare og ta seg tid til det. Resultatet blir bra. Jeg har selv gjort det i alle maskinene mine og det resulterte i lavere tempraturer også. Så kabelstrømper er og anbefale Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Tror jeg kjøper et sett med de i dag... Men holder det med et sett???? Tror jeg skal gjøre det på serveren min og denne datamaskinen!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tror jeg kjøper et sett med de i dag... Men holder det med et sett???? Tror jeg skal gjøre det på serveren min og denne datamaskinen!! Da må du nok ha 2 stk. Det er også lurt å kjøpe noen større krympestrømper feks på biltema. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 de pakkene har alt du trenger.. kjøp deg en 2-3 stykker i slengen.. får aldri nokk.. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hei Gjore det på en enkel måte i dag.. Jeg teipet med sånn dukk tape.... Resultatet ble enormt bra. Enkelt å billig. Nå er det ingen kabler som skygger for hovedkortet!!!! Bilde: Bilde av min datamaskin Endret 12. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Noen som vet hvordan jeg skal feste krympe slanger... kjøpte på calsohlson... Skal du varme opp kablelen siden den skal jo krympe???? Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 åhh... du har et sånt kabinett ja... da e det ikke rart at det va mye rot.. et tips e å gjemme alle ledningen i brønnan... da ser det straks litt bedre ut.. men du... neste gang gjør du ikke bilde så stort... 1,5MB :O :O :O Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Varm krympeslangen med lighter så krymper den. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 åhh... du har et sånt kabinett ja... da e det ikke rart at det va mye rot.. et tips e å gjemme alle ledningen i brønnan... da ser det straks litt bedre ut.. men du... neste gang gjør du ikke bilde så stort... 1,5MB :O :O :O Takker for tipset!! har kjøpt noen krympe slanger... Vet du om det er bare å feste de på ledningene ??? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Varm krympeslangen med lighter så krymper den. Takker!! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Noen som vet hvordan jeg tar av den hvite pluggen??? dette må jeg gjøre for å sette på krympe slangen!! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Prøv å finne et bilde av hvordan pinnene i kontakten er lagd, da skjønner du iallefall hva som holder dem tilbake. Ellers kan jeg si at du enten trenger et lite rør med tynne vegger eller noe som ligner et veldig tynnt flatskrujern. et flatskrujern funker ikke pga av at det er for tykkt og dermed deformerer pinnene. Personlig slo jeg en tynn aluminiumspinne (2mm diameter, stilken på en popnagel) flat, er ikke super effektiv i bruk men funker når det bare er 1psu du skal modde. Dette funker ikke på atx(hovedkort) og p4(: kontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå