Gå til innhold

Rydding i kabinett! TIPS!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ute etter tips om å rydde i kabinettet mitt. Akkurat nå ser det ut som om en bombe har sprengt inne i det ;) Noen som har tips??

Hvordan skal jeg evetuelt skøyte ledningene for at det skal ble skikkelig ryddig??? ( tenker på strøm ledningene )

Jeg har også et lite annet problem...

Kjøpte et sett med noen lys på clasohlson. Du får med en rund bryter, finner ikke noe sted jeg kan plassere den ( så den henger bare inni kabinettet )

Har kabinettetDETTE

Endret av jente19jentejente
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åhh... du har et sånt kabinett ja... da e det ikke rart at det va mye rot..

et tips e å gjemme alle ledningen i brønnan... da ser det straks litt bedre ut..

men du... neste gang gjør du ikke bilde så stort... 1,5MB :O :O :O

Takker for tipset!! har kjøpt noen krympe slanger... Vet du om det er bare å feste de på ledningene ???

Lenke til kommentar

Prøv å finne et bilde av hvordan pinnene i kontakten er lagd, da skjønner du iallefall hva som holder dem tilbake.

Ellers kan jeg si at du enten trenger et lite rør med tynne vegger eller noe som ligner et veldig tynnt flatskrujern. et flatskrujern funker ikke pga av at det er for tykkt og dermed deformerer pinnene.

Personlig slo jeg en tynn aluminiumspinne (2mm diameter, stilken på en popnagel) flat, er ikke super effektiv i bruk men funker når det bare er 1psu du skal modde.

Dette funker ikke på atx(hovedkort) og p4(::) kontakten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...