en del til overs Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 har en stund hatt veldig lyst på en sånn her volvo 740 turbo int. men er blitt litt i stuss, grunnet mange negative kommentarer fra folk jeg annser som "litt bil skyndig" tenkte kansje noen har noen erfaringer eller har hørt noen rykter om disse bilene (blir glad for all saklig tilbakemelding) hva man burde klare å få kjøpt en slik for er også et veldig aktuelt tema.... på forhånd takk. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Drittbil på vinteren, sluker bensin. eneste + er det det skal mye til før de ruster og får andre feil. Lenke til kommentar
en del til overs Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 aner du om det er bak. trekk eller for. trekk, på disee bilene. Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 740 har bakhjulstrekk. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skjønner ikke hva som er attraktivt med en 740, hadde en for 2 år siden som midlertidig bil, men den var så talentløst dårlig og da snakker jeg ikke om feil på bilen for den var iorden. Gav den bort som delebil. Kjøreegenskapene er en ting og de orker jeg ikke si noe mere om, sitter dårlig og er vanskelig på glatt føre selv med sandsekker i bagarsjerommet, det er heller ikke noe sterk bil. Plass, sikkerhet og komfor, det er ganske god plass i den det er bra, bagarsjerommet er ok, men skal du ha stereo i den så kommer du til å slite, det er ingenting som er beregnet å sette OK høytalere i. Setene i bilen er ganske bra, men gir ikke noe sidestøtte, det er som å sitte i en hvilken som helst stol. Volvo er sikre biler så om du plutselig ikke ser annet enn en fjellvegg i ganske god fart så tar den nok smellen ganske bra. Har er det togskinner til støtfanger osv. Deler til denne tungvekteren er faktisk dyre... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Koliderte med en 740 en gang eller for å si det han så meg ikke å kjørte inni bakenden min. Volvo solid, neppe! rev av støtfangeren hans, skade på min bil, nei det vistes ikke i det hele tatt. jo foresten koblingsboksen på hengerfestett mitt var knust :!: Morro ja. Jeg har en plymoth grand voyager. rene stridsvogna :!: edit noen komma Endret 12. november 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det finnes mange greie 740'er rundtomkring.. Skal du ha en TIC så må du nok være litt mere forsiktigere - hovedregelen er jo som med de fleste GTI'er og TIC biler så kan de slites fortere enn andre mere "normale" biler. Er turbotrykket skruvd opp så bør du sjekke om topp-pakningen er i orden siden den ryker fort da. Driv-verk og girkasse bør ikke gi noen ulyder.. Prøv å unngå automatkasse siden de suger effekt av motoren, en overdrive-kasse er å anbefale istedet. Hvis du har funnet en bil på nettet så kan du kanskje legge ut url her eller i en PM til meg så kan jeg kommentere videre Lenke til kommentar
en del til overs Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 har ingen spesifik bli i tankene men grubler serdeles mye på hvilken jeg skal kjøpe meg. har noen måneder til jeg blir 18 enda men har sef. begynt å se etter de beste dealene, på markede. har tenkt å bruke ca 30- 40 000 på bil!!, det er bare å komme med forslag. volvo 740 er jo bare heftig nedstemt da, har ikke fått noen posetive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Launch Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Toyota ser ut til å være bra bruktbil kjøp, leste noe om det i "Motor" Kanskje du finner deg en du liker, de har jo endel brukbare modeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå