Mato Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ENDLIG fikk jeg stipend jammen på tide , ble da plutselig 15500 kr rikere , se om det ikke blir noe tøft på meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ENDLIG fikk jeg stipend jammen på tide , ble da plutselig 15500 kr rikere , se om det ikke blir noe tøft på meg Kan du se om det blir noe tøft på meg også? Får ikke stipend jeg dumme mamma og pappa, skjønner ikke hva det har med inntekten demms å gjøre, får ikke en dritt fra dem uansett Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Grattis, FtZ (ikke vær nedfor, balleman, du er ikke alene i verden, kunne alltid vært verre vet du) Endret 15. november 2004 av Helgenen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 og nå på fredag kommer lønna fra lerlinge jobben med halv skatt tror ikke jeg skal si hvor mye men det er nokk til julegaver i vaffal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå