JackTheRipper Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hallo, Jeg satt akkurat å så over noen hjemmesider jeg synes er litt råe, men pluttslig har det komt et nytt design, men jeg skjønner ikke hvordan i ****** han har fått det til :S, http://www.hybelmat.net <-- det er siden, noen som vet hvordan han laget den menyen? Jeg synes det så ganske bra ut, med den menyen og vil gjerne lære meg å lage en slik en. Noen som kan hjelpe en stakkar? Regards - Gen-XnFr - Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du kan jo ta en titt på kildekoden og la deg inspirere litt? Kanskje du blir litt klokere av det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg