Upsaker Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kanskje feilposta? (er ikke sikker) Hei. Topic sier vel litt, men jeg lurer på om/åssen det går ann å få windows til å vise (at det kommer opp et ikon eller no) når du får mail? Bruker Outlook 2003 og Outlook Express (egentlig Outlook 2003, men hvis det ikke funker bruker jeg gjerne Express) Takk for svar. /Jørgen Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo installere et tredjepartprogram. Du finner flere som er gratis her. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Outlook: Verktøy -> Alternativer -> E-post-alternativer -> Vis varslingsmelding når ny e-post mottas Ellers så legger alle Outlook-versjonene jeg har hatt opp igjennom årene et sånn 'brev'-ikon i taskbaren når ny mail er mottatt da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 må ha outlook oppe da... smaurize? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja du må ha det oppe, også må du sette på at den automatisk ser etter ny mail hvert 10. minutt eller noe.. Dette kan du variere ettersom hvor mye mail du mottar.. Outlook kan også være minimert. Men du må ha det kjørende for at outlook skal klare å lete etter ny mail. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du bruker Messenger, så kan du installere Plus-pakken til den (http://www.msgplus.net). Da får du den funksjonaliteten uten å ha oppe Outlook (uten Plus-pakken virker dette kun på hotmail). Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Roadrunner7 skrev: Hvis du bruker Messenger, så kan du installere Plus-pakken til den (http://www.msgplus.net). Da får du den funksjonaliteten uten å ha oppe Outlook (uten Plus-pakken virker dette kun på hotmail). Men det fungerer jo for det samme? Bare ditt valg hva du mener bruker mest ressurser.. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jgrondal skrev: Men det fungerer jo for det samme? Bare ditt valg hva du mener bruker mest ressurser.. Jeg skrev jo "Hvis du bruker Messenger...". Hvis en gjør det uansett, da slipper en å ha outlook oppe for dette formålet, og en sparer dermed ressurser. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vær forsiktig når/hvis dere installerer Messenger Plus! Ett sted i installeringen må dere velge "I Refuse" for ikke å få maskinen full av spyware. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Flyttes til windows Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) sofTest skrev: Vær forsiktig når/hvis dere installerer Messenger Plus! Ett sted i installeringen må dere velge "I Refuse" for ikke å få maskinen full av spyware. Messenger Plus! er noe forbanna herk. Spesielt når man har en søster som ikke aner hva ho skal trykke, next - next - next - next. Lavasoft anbefaler å slette hele Messenger Plus! når man scanner... Edit: Outlook 2003 kan vel varsle om ny e-post via en trayservice...altså uten at du har programmet oppe. Litt usikker her, men mener jeg har sett det en plass... Endret 12. november 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://www.email-marketing-easy.com/desc/indexN5790.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå