Johnx Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! En kamerat av meg har nettopp lagt inn SP2 på pcen sin, og internett har blitt rene sirupen. Hvordan fixer man dette problemet? Mvh JK Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Vell.. forklar først hva du mener med sirup Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Han mener sikkert "internetten har blitt gulaktig, klissete, og har en søt smak". Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) ...eller treg som sirup. Endret 12. november 2004 av likferd Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei! En kamerat av meg har nettopp lagt inn SP2 på pcen sin, og internett har blitt rene sirupen. Hvordan fixer man dette problemet? Mvh JK hadde det samme selv.. det var en grunn til at jeg formaterte igjen SP1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Start, Run, CMD I command window skriv : netsh int ip reset resetlog.txt Etter den er ferdig skriv: netsh winsock reset catalog Steng CMD Reboot og prøv igjen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det samme skjedde med meg da jeg installerte SP2 første gang, men så tok jeg å formaterte hele skitn, installerte SP2 på nytt og nå er internett smooth as mayonaise! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Start, Run, CMD I command window skriv : netsh int ip reset resetlog.txt Etter den er ferdig skriv: netsh winsock reset catalog Steng CMD Reboot og prøv igjen. Å da skjer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Å da skjer ... reparasjon av winsock Service Pack 2 har lagt til en ny kommando for å reparere winsocks korrupsjons problememer som kan være forårsaket av adware, spyware, eller noen andre ting. Denne bør brukes istedet for winsockfix: netsh winsock reset catalog Dette skader ikke å gjøre , så hvis du har et connection problem som ikke lar seg løse eller sporadiske disconnections o.l prøv det. Den fjerner alle "ikke standard" LSP (Layered Service Provider) entryer fra Winsock catalog, som vanligvis er adware or spyware entrys . Er man nysgjerrig kan man kikke på LSP med: netsh winsock show catalog før og etter resetting catalog for å finne ut om noen entrys var faktisk fjernet og hvilke dette var. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ...eller treg som sirup. yes Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hei hei, vær forsikitg med metaforene her. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Vell.. forklar først hva du mener med sirup Bruk hjernen da, å slutt med de tåpelige spørsmåla! Du skjønte hva jeg mente... Sirup = Sent eller treigt! Endret 11. desember 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Denne fixer biffen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Denne fixer biffen Nice!.. kjekt å vite HVIS jeg skal teste SP2 igjen en vakker dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå