Gå til innhold

Nvidia Geforce 2MX (32) Herpa ?

pcgutten

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et Nvidia Geforce 2 MX (32) i maskinen min. Men problemet er at i cs og need for speed underground, GTA Vice City lagger? Sku egentlig ikke tro disse spillene skulle være noe problem? Cs er altså 1,5.

Maskinen:

Prosessor:AMD Duron 1000mhz (Uklokket)

Skjermkort:Geforce 2 MX (32)

Hardisk:WD 40gb

Hovedkort:Aopen AK73 PRO

393mb ram eller noe sd Pc 133

PS: Før så lagget ikke cs...!

Takker for hjelp, vil ha en pc som ikke lagger :cry:

Pcgutten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt disse spillende på lignende PC, så skulle gå lagfritt på low details det ja :yes:

Ofte prosseser o.l som kan samle seg opp og gjøre pcèn treigere.

prøv først med diverse clean programmer, og hvis ikke det hjelper skulle nok en formatering gjøre susen :thumbup:

og husk nyeste driver?! er ikke helt sikker på akkurat dette... Når det gjelder så gamle kort er det detonator eller forceware som gjelder? og hvilken version vil være best?

:hmm:

Lenke til kommentar

For det første, "lagge" er bare noe man gjør når man spiller online, ditt problem er at det hakker. Grunnen til det er at pc'n din rett og slett er for dårlig, selv med lave innstillinger vil disse spillene hakke, de krever mer enn du tror.

Takker for hjelp, vil ha en pc som ikke lagger

Kjøp ny! Og det hakker! IKKE lagger.

Lenke til kommentar
For det første, "lagge" er bare noe man gjør når man spiller online, ditt problem er at det hakker. Grunnen til det er at pc'n din rett og slett er for dårlig, selv med lave innstillinger vil disse spillene hakke, de krever mer enn du tror.
Takker for hjelp, vil ha en pc som ikke lagger

Kjøp ny! Og det hakker! IKKE lagger.

Jeg kjørte alle disse spillene hakkfritt på følgende maskin:

Gf 2 mx 32mb (klokket) P3 800@900 :!: 512 mb sd ram

Jeg hadde riktig nok klokket bittelitt og ellers tweaket PCèn noe, så det er ikke 100% sikkert at du vil få det til...

Lenke til kommentar

Øh, hvis kortet fungerer ellers, så er det nok ikke herpa. Det det skorter på er processingpower i GPU'en. Du må nok ha ny PC hvis du har tenkt å spille noe heftigere enn CS 1.5 på den.

Men at det hakker i CS 1.5 skjønte jeg ikke. Kjører du med AA/AF på? Har du satt ned de grafiske innstillingene?

Lenke til kommentar

hmm.. litt foreldet oppsett.. men du sparer vel opp penger til FX-55 og dobbel 6800 Ultra i SLI :p (får vi håpe)

jeg har spilt cs (1,5) på en maskin med 500mhz pentium 2 prossessor, 128mb ram ddr2100(eller no sånt) og ati rage et eller annet ;) og det skal jeg love deg var ikke så veldig gøy, men det gikk ann å spille med sånn 20-50fps i 800x600 :blink:

snakker av erfaring (det var GAMLE, gamle maskinen min) :love: så jeg tror du bør klare det sånn ok? eller hvis 100fps er OK for deg, da kan du glemme det :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg hadde ganske likt oppsett og hadde 100 fps på cs 1.5(gode gamle dager:) Var vel en celeron 850 om jeg ikke husker helt feil med gode gamle gf2 mx :)

kjør en format, installer nyeste driver, kjør en bios optimisering, og på skjermkortet (med eventuelt klock) og du skal ha 100 fps konstant ..

Lenke til kommentar
underground og vice city kan du glemme på den pc'en der, egentlig samme med cs.. cs krever en del av prosesor, noe du ikke har "top notch" av...

blir litt dumt å slenge ut alle slags komentarer, for tipper de fleste ikke er basert på erfaringer. jeg vet ihvertafll at min gamle pc som var på linje med hans, kunne kjøre dem alle hakkfritt (100 fps CS) gikk fint det, men selfølgelig noe av spillopplvelsen forsvinner med et slikt system.

Han er nok heller ikke "vandt" med god grafikk, og "klarer" seg sikkert derfor med low end ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...