AsconaB Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har XP Pro sp1, fant bare gammle tråder om det å oppgradere til sp2, så jeg spør på nytt, er det stabilt ? Har hørt mye om at flere programmer og spill slutter å fungere ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Har XP Pro sp1, fant bare gammle tråder om det å oppgradere til sp2, så jeg spør på nytt, er det stabilt ? Har hørt mye om at flere programmer og spill slutter å fungere ? vell. mange vil være uenig med meg nå.. men til meg ble alt fu**et up. Nettet ble ÜBER tregt.. i eks Raven Shield, har jeg normalt 50-60 fps med SP2 hadde jeg 5fps.. å det var ganske mange programmer som ikke funket som de skulle... Så etter MIN!! mening, ville jeg ikke ha installert det Endret 12. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hos meg sluttet Windows Update å fungere, og lyden forsvant Men det kan jo hende du er heldig! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hos meg sluttet Windows Update å fungere, og lyden forsvant Men det kan jo hende du er heldig! enda en grunn til å ikke installere SP2 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hehe, takk og pris for "systemgjenoppretting" Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Alt funka smooth hos meg. Oppgraderte helt glatt. Alt funka og slikt, men det er trolig fordi jeg hadde nyeste drivere av diverse rart. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Alt funket bra og det ble faktisk raskere, men skiftet nå totalt til Linux likevell. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Merket ingen ting til oppgraderingen alt funker som normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå