Gå til innhold

Korrupt installasjon? WoW

Anbefalte innlegg

Har nettopp fullføt nedlastingen av Open Beta World of Warcraft..

Men installasjonen blir stående veeeldig lenge på Terrian.MPQ

SÅ etter et lite kvarter får jeg en feilmelding!!!

NEEEEEI! jeg har jo lastet ned i 4 dager nå, denne filen kan ikke være korrupt! Lastet ned fra www.worldofwarcraft.com!!

Hjeeelp!

Kanskje det hjelper å starte mskinen på nytt??

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn torrent filen til WoW, begynn å last ned, avbryt og sjekk hva mappen heter som torrent programmet lagde. Finn så mappen du zippa filene ut til, rename den til det samme som den torrent mappa heitte. Start så torrent programmet igjen og henvis til mappa med de utzippa filene i. Torrent programmet vil da sjekke alle filene og eventuelt laste ned manglende filer.

Litt vanskelig og forklare, men håper du skjønner...

Lenke til kommentar

hmm, ja jeg skjønner hva du mener..

Men jeg prøvde det ut, brukte DC++ og lastet ned den samme mappen så den skulle fylle ut hullene i de korrupte filene, og det viser seg at Installer Tome.mpq er på 99.99% og Installer tome 4.mpq er på bare 87%!

MEN...

Når jeg prøver å laste ned disse filene får jeg

"Rollback: This file does not match the file you are downloading"

Det virker som om det er en korrupthet et sted som ikke kan fikses!

Er det noe sted jeg kan få kjøpt dette spillet på CD?

noen av dere som kan selge?

Jeg er desperat etter å få WoW, jeg har gledet meg så mye at jeg nesten sitter å gråter nå som det ikke funker.. :cry:

Hva skal jeg gjøøøøreee?

Lenke til kommentar

Bruk den bittorrent klienten du får på world of warcraft. Bittorrent deler opp filene i små deler på for eksempel 1mb og kjører en CRC check eller noe lignende på dem når en del er nedlastet. Når du starter programmet på nytt sjekker det også over allt det du allerede har lastet ned og hvis det finner en feil laster det ned den delen på nytt.

Og såvidt jeg vet laster DC++ filen ned fra begynnelse til slutt mens Bittorrent er mer tilfeldig hvilken del som blir nedlastet derfor er det mulig å laste ned filer fra bittorrent selv om det ikke er seeds når du ligger på for eksempel 90% fordi det er mulig at noen andre kan ha akkurat den delen av filen du mangler mens de mangler noe av det du har så de har ikke allt. Tilbake til poenget.. Når du prøver å fortsette med DC++ så sjekker programmet bare hvor langt du har kommet i filen og prøver å sammenligne det du har med den filen du prøver å laste ned opp til den størrelsen av filen du har men DC++ kan ikke se at noe mangler i midten av filen så programmet bare plukker den opp som en annen fil.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Bruk den bittorrent klienten du får på world of warcraft. Bittorrent deler opp filene i små deler på for eksempel 1mb og kjører en CRC check eller noe lignende på dem når en del er nedlastet. Når du starter programmet på nytt sjekker det også over allt det du allerede har lastet ned og hvis det finner en feil laster det ned den delen på nytt.

Og såvidt jeg vet laster DC++ filen ned fra begynnelse til slutt mens Bittorrent er mer tilfeldig hvilken del som blir nedlastet derfor er det mulig å laste ned filer fra bittorrent selv om det ikke er seeds når du ligger på for eksempel 90% fordi det er mulig at noen andre kan ha akkurat den delen av filen du mangler mens de mangler noe av det du har så de har ikke allt. Tilbake til poenget.. Når du prøver å fortsette med DC++ så sjekker programmet bare hvor langt du har kommet i filen og prøver å sammenligne det du har med den filen du prøver å laste ned opp til den størrelsen av filen du har men DC++ kan ikke se at noe mangler i midten av filen så programmet bare plukker den opp som en annen fil.

:yes:

Og hvis du ikke skulle få det til så tar jeg med åpne armer imot accounten din :D:p

Lenke til kommentar

Not in a million years!! :cool:

Ikke det at det funker så bra ennå, men bare vent!!!

Jeg har lastet ned HELE filen fra torrentgreia, det står 100% hele tiden, men filen fucker fortsatt.. men nå er det feil på en annen måte.. installasjonen stopper opp på terrain.MPQ og blir stående..den fryser.

AAARGH, Hvorfor meg, av alle dere der ute?!?!

hhmmmpf!

Jeg er | | så nære ved å gå å henge megselv :s

Hva skal jeg gjøre nå da? :cry:

Lenke til kommentar
Det er en feil i zip filen som gjøre det umulig å bruke Winrar for å pakke den opp.

Prøv den innebygde funksjonen i WindowsXP eller last ned Winzip

Ha litt mer peiling. Du snakker så langt tilbake som da alle lastet ned fra fileplanet. Når open beta startet trengte du ikke å registrere deg på fileplanet, men blizzard hadde derimot en bittorrent klient som lastet ned alt sammen upakket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...