Anonymisert Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei jeg har en venn som har hatt problemer med noen som har hacket mailen hennes... men nå har det kommet et nytt problem hun har nå fått en tekstmelding/mail til mobilen som det står kommer fra den mailen somhar blitt hacket...(hun fant nummerte den var sendt fra)... er det noen som vet hvordan det går an å sende en tekstmelding til en mobil og bruke en mail adresse som avsender... hun er bare intresert i å vite det. det kunne hjepe henne med å stoppe de som plager henne m.v.h. Erik K. B. ps. sry om denne er kommet på feil plass Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 1: Hacket betyr at personen har svart riktig på Secret Question på hotmail? 2: Jeg gjetter at personen sender til [email protected]. Å stoppe dette burde være mulig ved å kontakte netcom på 05050 eller [email protected] Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 1: Hacket betyr at personen har svart riktig på Secret Question på hotmail? 2: Jeg gjetter at personen sender til [email protected]. Å stoppe dette burde være mulig ved å kontakte netcom på 05050 eller [email protected] ja vi tror at de har svart riktig Secret Question... ok jeg skal be henne ringe ps om det er noen som har flere anternativer er det bare å komme med dem Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skift passord på mailen. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Skift passord på mailen. hun skal Lenke til kommentar
eblth Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du er sikker på at det ikke har noe med msn og gjøre? Jeg husker jeg registrerte mobilen min, og begynte å motta varsling når jeg fikk mail. Men tror dette kostet penger... Måtte bare lage en ny mail, og få folk til å slutte å sende mail til den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå