ikjell Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har akkurat pakket opp og installert min NEC 3500 DVD-brenner, men når jeg starter opp Nero, så finner den ingen brennere - kommer bare opp "Image Recorder". Hva er galt og hva kan evt gjøres? PS! Bruker Nero Xpress 5.5 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nero 5-serien støtter vel ikke DVD-brennere? Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 har du hovedkort drivere skikkelig instalert? Lenke til kommentar
scream Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvis det er en OEM Nero fra en annen brenner du har hatt , så er den låst til brenneren den ble levert sammen med! Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 har du hovedkort drivere skikkelig instalert? Windows finner den, så det skulle være i orden. Nero 5-serien støtter vel ikke DVD-brennere? Det kan hende, men da undres jeg på hvorfor det står "Besøk www.nero.com og finn ut hvorfor Nero 5.5 er verdens ledende CD- og DVD-brenneprogram" Men jeg skal forsøke med en nyere versjon. Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hvis det er en OEM Nero fra en annen brenner du har hatt , så er den låst til brenneren den ble levert sammen med! Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Jepp, der tror jeg du har det gitt. Har Nero som fulgte med min gamle LG-brenner. Latterlig - jeg har da kjøpt og betalt for Nero da jeg kjøpte brenneren!? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Dersom du ikkje har oppdatert nero-en så vil det hjelpe. Om du har gjort det og det fortsatt ikkje virker???? Edit: her Endret 11. november 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Dersom du ikkje har oppdatert nero-en så vil det hjelpe. Om du har gjort det og det fortsatt ikkje virker???? Edit: her Takk, det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå