Lasko Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Asus K8V-X Hovedkort for S754 K8T800, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid får ikke start knappen til å fungere, kabinette er ikke bytt alt annet i pcen er nytt fikk den til å starte en gang men da fant den ikke tastaturet ås jeg måtte skru av og bruke et annet tastatur og så når jeg skal til å slå den på skjer det ikke noe er det noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Viper5 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Asus K8V-X Hovedkort for S754 K8T800, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid får ikke start knappen til å fungere, kabinette er ikke bytt alt annet i pcen er nytt fikk den til å starte en gang men da fant den ikke tastaturet ås jeg måtte skru av og bruke et annet tastatur og så når jeg skal til å slå den på skjer det ikke noe er det noen som vet hva som kan være galt? Vet ikke helt hva som kan være feil, men prøv å sette inn det gml tastaturet og se om du får startet pc'en igjen da. Hvis det skjer så kan det være noe med det nye (2.) tastaturet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå