mosymi Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mottar mms bilder, men ikke mms med lyd. Får beskjed om at et eller flere elementer ikke støttes. Tlf skal jo kunne ta imot lyd over mms. Hva er galt? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Hei, amr fil var det jeg forsøkte å sende denne tlf. Var inne på www.nokia.no der sto det at mms-standarden anbefaler JPEG, GIF, tekst og AMR-lyd. Kan det være noe med instillingene på telefonen. Hatt fått tilsendt nytt oppsett for mms fra netcom, dette hjalp ikke. Har også tatt ut batteri og sim og satt det i igjen, det hjalp heller ikke. Endret 12. november 2004 av mosymi Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Hei, amr fil var det jeg forsøkte å sende denne tlf. Nokia 7250 støtter ikke .amr så vidt jeg vet. Det er nok problemet. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mottar mms bilder, men ikke mms med lyd. Får beskjed om at et eller flere elementer ikke støttes. Tlf skal jo kunne ta imot lyd over mms. Hva er galt? Har nokia 7250. Den støtter bare midi-filer! Jævli dumt egentlig..., men nå venter jeg bare på 6630. Da skal det bli andre boller! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei, det er riktig at 7250 ikke støtter særlig mye lyd i mms-meldinger... 7250i derimot, gjør det. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Hei, amr fil var det jeg forsøkte å sende denne tlf. Nokia 7250 støtter ikke .amr så vidt jeg vet. Det er nok problemet. Mener du da at de har skrevet feil inne på nettsiden til nokia da el? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Står faktisk overraskende mye feil der ja... Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Hei, amr fil var det jeg forsøkte å sende denne tlf. Nokia 7250 støtter ikke .amr så vidt jeg vet. Det er nok problemet. Mener du da at de har skrevet feil inne på nettsiden til nokia da el? ofte mye feil der ja. Jeg gikk på spesifikasjons-siden til 7250, før jeg skrev mitt forige innlegg her i tråden, og søkte på "amr", uten å finne noe. Hvor er det det står at amr støttes da? Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hva slags lydfiler er det da? Mener å huske at den bare støtta midi-filer jeg... Fikk aldri til å lese mms'er skikkelig fra Samsungtelefoner i hvertfall. Hei, amr fil var det jeg forsøkte å sende denne tlf. Nokia 7250 støtter ikke .amr så vidt jeg vet. Det er nok problemet. Mener du da at de har skrevet feil inne på nettsiden til nokia da el? ofte mye feil der ja. Jeg gikk på spesifikasjons-siden til 7250, før jeg skrev mitt forige innlegg her i tråden, og søkte på "amr", uten å finne noe. Hvor er det det står at amr støttes da? www.nokia.no Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 www.nokia.no At jeg gidder å svare på et så useriøst innlegg skjønner jeg egentlig ikke, men det ble nå sånn likevel. Skaff en litt mer presis url neste gang er du grei. På spesifikasjonssiden står det ingenting om .amr-støtte. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 www.nokia.no At jeg gidder å svare på et så useriøst innlegg skjønner jeg egentlig ikke, men det ble nå sånn likevel. Skaff en litt mer presis url neste gang er du grei. På spesifikasjonssiden står det ingenting om .amr-støtte. http://www.nokia.no/phones/technologies/mms.php så ser du litt nede på siden under kompabilitet(?) Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 www.nokia.no At jeg gidder å svare på et så useriøst innlegg skjønner jeg egentlig ikke, men det ble nå sånn likevel. Skaff en litt mer presis url neste gang er du grei. På spesifikasjonssiden står det ingenting om .amr-støtte. http://www.nokia.no/phones/technologies/mms.php så ser du litt nede på siden under kompabilitet(?) Glem hele greia. Det er uansett ikke min mobil det gjelder så jeg driter egentlig i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå