Butterflygirl Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som har noen erfaringer med denne? Hva synes dere? Den har videoopptak funksjon med lyd, mono for å være eksakt. Hvordan er det? Blir det noe bra? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg også skulle gjerne like å se svar på denne. a400 ligger nå på 1300kr flere steder og er vel beste kamera til den prisen? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg selv driver og vurderer ett Canon A400 til madammen i julegave. Kan ikke tenke meg at videofunksjonen er spesielt bra, siden det er 10 frames i sekundet i 640x480... som nødløsning er det sikkert greit, men en annen ulempe jeg ser på A400 er at det er maks 30 sekunder opptak? Det ligger en filmsnutt tatt med A400 på anmeldelsen av kameraet hos Dcresource, var faktisk bedre enn jeg hadde innbilt meg men alikevel dårlig sammenlignet med ett billig DV kamera (selvfølgelig vil jeg vel kanskje si). Se på den så har du en pekepinne (ligger ganske langt nede på siden); http://www.dcresource.com/reviews/canon/po...iew/index.shtml Endret 24. november 2004 av mjau Lenke til kommentar
RuneRG Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Jeg kjøpte dette kameraet til min mor, og hun er storfornøyd. Det er enkelt å bruke, fin størrelse, tar overraskende bra bilder og det er veldig billig. Jeg vet ikke om det finnes noe bedre kamera til samme pris. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå