Defender Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei, har installert mitt "gamle" skjermkort GeForce 3 igjen, da Geforce 4 TI ble for dyrt. Da jeg kjører 3D Mark 2001 SE får jeg en feilmelding og denne loggen er kreert: Application info ---------------- Name 3DMark2001 SE Build 300 Error log --------- Texture mapping not supported. System info available: yes Project available: no System info ----------- System Info Version 2.2 Installation ID 0x00000000 OEM ID CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer Intel Family Pentium® 4 Internal Clock 1.72 GHz Internal Clock Maximum 2.34 GHz External Clock 110 MHz Socket Designation PGA478 Type <unknown> Upgrade <unknown> Capabilities MMX, CMov, RDTSC, SSE, SSE2 Version Intel® Pentium® 4 Processor CPUID 0x00000f12 CACHES Level 1 Capacity 8 KB Type Data, Internal Type Details Synchronous, Pipeline Burst Error Correction Type Single-bit ECC Associativity 4-way Set-Associative Level 2 Capacity 256 KB Type Instruction, Data, Internal Type Details Synchronous Error Correction Type Parity Associativity <unknown> DIRECTX INFO DirectX Version 8.1 DIRECTDRAW INFO DirectDraw Version 5.1.2600.0 DISPLAY DEVICES Description Primary Display Driver Manufacturer NVIDIA Name NVIDIA GeForce3 Ti 200 Total Local Video Memory 128 MB Total Local Texture Memory 128 MB Total AGP Memory 63 MB Display Driver nv4_disp.dll Display Driver Version 6.13.10.2832 Driver WHQL Certified Yes Max Texture Width 0 Max Texture Height 0 Max User Clipping Planes 0 Max Active Hardware Lights 0 Max Texture Blending Stages 0 Textures In Single Pass 0 Vertex Shader Version N/A Pixel Shader Version N/A Max Vertex Blend Matrices 0 Max Texture Coordinates 0 Vendor ID 0x10de Device ID 0x0201 Sub-System ID 0x0c4d10b0 Revision 0xa3 Hva er feilen? Det står: "Texture mapping not supported" Hva F gkør jeg med et? takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå