Magsf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Istad mista jeg plutselig lyden i den venstre høretelefonen på mitt Sennheisser headset. Det er fortsatt lyd i det høyre. Det samme skjedde med mitt andre Sennheiser headsett også. Har brukt begge headsetta pent. Noen som har noe peiling på dette? Vet at problemet sikkert ikke går ann å fikse men noen som vet årsaken?? Bass og treble settingsene er justert litt, kan det være årsaken ? Har Creative Audigy 2 lydkort, men på det andre headsettet brukte jeg bare USB'en som medfølgte! Endret 11. november 2004 av Codi0Ne Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nei tror ikke det er bass og treble settingene. Du er sikker på at du ikke har mistet dem ned på gulvet e.l slik at det har blitt en slags ukontakt på venstre side. Åpen opp headsettet på venstre side slik at du får sjekka det. ellers så har du kanskje klart å gjøre om innstillingen på headsettet slik at 100% av lyden er på høyre side?! Den siste muligheten er at det er en timer i headsettet som gjør at det går i stykker etter en viss tid, slik at du må kjøpe deg nytt Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 innstillingene er 50/50 ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Test settet på ei lydkilde du er 100% sikker gir ut på begge kanalane, eventuelt sjekk med eit anna sett eller høgtalarar på PCen at den gir ut på begge. Dersom det viser seg at den eine kanalen er gåen så er det garantisak. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Test settet på ei lydkilde du er 100% sikker gir ut på begge kanalane, eventuelt sjekk med eit anna sett eller høgtalarar på PCen at den gir ut på begge. Dersom det viser seg at den eine kanalen er gåen så er det garantisak. Jeg er helt sikker på at der jeg tester lyden er det lyd på begge kanalene. Jeg prøvde også å skru opp headsettet men så ikke noe som så ut til å være galt. Det er rart at det samme har skjedd på nesten to helt like headset :/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mulig at det er ein svakhet i den modellen da. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har hat samme problemet med begge mine Koss UR19 hodetelefoner, kjøpte først ett par, så etter en dag forsvant lyden på den ene øret, gikk tilbake å byttet de, også skjedde det samme med de ett par uker etterpå...heldigvis så har koss livstidsgaranti, også kosta de ikke all verdens... Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Mulig at det er ein svakhet i den modellen da. det ene headsettet het: PC150 og det andre PC155USB Mye muli. Men jeg tviler.. hmm Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Istad mista jeg plutselig lyden i den venstre høretelefonen på mitt Sennheisser headset. Det er fortsatt lyd i det høyre. Det samme skjedde med mitt andre Sennheiser headsett også. Har brukt begge headsetta pent. Noen som har noe peiling på dette? Vet at problemet sikkert ikke går ann å fikse men noen som vet årsaken??Bass og treble settingsene er justert litt, kan det være årsaken ? Har Creative Audigy 2 lydkort, men på det andre headsettet brukte jeg bare USB'en som medfølgte! Hadde det samme problemet selv. Var bare å åpne klokka og lodde på en ledning som var løs der. AtW Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei tror ikke det er bass og treble settingene. Du er sikker på at du ikke har mistet dem ned på gulvet e.l slik at det har blitt en slags ukontakt på venstre side. Åpen opp headsettet på venstre side slik at du får sjekka det. ellers så har du kanskje klart å gjøre om innstillingen på headsettet slik at 100% av lyden er på høyre side?! Den siste muligheten er at det er en timer i headsettet som gjør at det går i stykker etter en viss tid, slik at du må kjøpe deg nytt Er det seriøst timer i headset? Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er nok ledningsbrudd. Prøv å rikle på ledningene.. "presse" ledningene sammen for å få kontakt.. Mine Sennheiser hadde utbyttbare ledninger så jeg kjøpte bare nye ledninger. Det er ofte at ledningene brekkes av rett under hodetelefonene hvis du sliter eller er uforsiktig med ledningene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei tror ikke det er bass og treble settingene. Du er sikker på at du ikke har mistet dem ned på gulvet e.l slik at det har blitt en slags ukontakt på venstre side. Åpen opp headsettet på venstre side slik at du får sjekka det. ellers så har du kanskje klart å gjøre om innstillingen på headsettet slik at 100% av lyden er på høyre side?! Den siste muligheten er at det er en timer i headsettet som gjør at det går i stykker etter en viss tid, slik at du må kjøpe deg nytt Er det seriøst timer i headset? Kort svar: nei... Lenke til kommentar
Leon28 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei tror ikke det er bass og treble settingene. Du er sikker på at du ikke har mistet dem ned på gulvet e.l slik at det har blitt en slags ukontakt på venstre side. Åpen opp headsettet på venstre side slik at du får sjekka det. ellers så har du kanskje klart å gjøre om innstillingen på headsettet slik at 100% av lyden er på høyre side?! Den siste muligheten er at det er en timer i headsettet som gjør at det går i stykker etter en viss tid, slik at du må kjøpe deg nytt Er det seriøst timer i headset? Antaglivis Jan-Erik...så er det en konspirasjon.....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå