Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da du skal jo liksom ha det kult når du spiller da, hva er vitsen med å spille da? Hæ? Kan du utdype det eller? det er jo ikke noe vits å spille hvis du ikke syns spillet er noe kult?, hvis det ikke er kult å spille, hva POKKER er vitsen da? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da du skal jo liksom ha det kult når du spiller da, hva er vitsen med å spille da? Hæ? Kan du utdype det eller? Dobbelpost. Endret 7. desember 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sniperen er fin i halo 2 ... men får jeg tak i en laser blade er alltid det favoritten Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sniperen er fin i halo 2 ... men får jeg tak i en laser blade er alltid det favoritten Hehe... Laser blade Hører mange rare navn på våpnene i Halo 2. "Laser Blade" du snakker om heter energy sword Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sniperen er fin i halo 2 ... men får jeg tak i en laser blade er alltid det favoritten Hehe... Laser blade Hører mange rare navn på våpnene i Halo 2. "Laser Blade" du snakker om heter energy sword japp... mente energy sword men det er jo ikke så viktig så lenge alle skjønte det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå