Ivan Drago Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan er sniper modus i multiplayer sammelignet med halo 1 ? De gangene jeg har vært på xbox lan har vi nesten bare spilt med sniper, alle synes det er fetest. Mulig dere støtter oss i det ? Generelt liker jeg egentlig ikke sci-fi så godt, men akkurat HALO er jo et stort unntak. Men halo 1 single player mener jeg fortsatt ikke er noe ekstraordinært... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 sniper modus er vel omtrent det samme i halo vs halo2..........personlig så er ikke jeg så veldig glad i det våpenet,men det er vel fordi jeg får skikkelig bank...... Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 snipere er feiginger Sniper ruler, eider på vært xbox Lan æ drar på(enten suger de, ellers så e æ god) Vant 5/5 sniper runder på LAN'et.... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bah. Sniper er kjedelig. Rockets pwns. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingenting slår Scarab Gun'en Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingenting slår Scarab Gun'en Hvis den bare hadde vært i multiplayer så Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingenting slår Scarab Gun'en faen det e for et våpen? mener du fuel gun? eller... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingenting slår Scarab Gun'en faen det e for et våpen? mener du fuel gun? eller... ja eg lurte og på hvilket våpen det er Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nei, det ser ut som en plasma rifle, men er sinnsykt mte kraftigere (er vel samme våpen som var på covenant "edderkoppen" som vandra rundt på jorda). Er et helsike å få tak i, tro meg Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mener du den superkraftige plasmariflen som er høyt oppe i hustakene? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 å ja, den tingen på tredje og siste bane. Det "kjøre tøyet" hehe Hadde væt bra å ha det på multi player hehe Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mener du den superkraftige plasmariflen som er høyt oppe i hustakene? Ja. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sniper er best da!"! man kan campe under hele omgangen til de du spiller med blir forbanna og slutter å spille Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Irritert: Folk med altfor god sniper skills Sur: Folk som er altfor god med Sverdet (med usynlighet) Dritt forbanna: Noobs med ghost og flaks! Men ellers er jo det ganske fett når du knuser de som knuser alle, med de vanlige våpnene litt for ofte! Har hatt litt problemet med Sniper'en i og med at jeg har på 10, det blir ekstremt stress, men nær combat er jo det genialt! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En forskjell fra Halo til Halo 2 er at det i steden for 2x, så er det 5x i Halo 2. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 De gangene jeg har vært på xbox lan har vi nesten bare spilt med sniper, alle synes det er fetest. Mulig dere støtter oss i det ? Dette støtter jeg deg absolutt ikke i. Det er mye kulere å spille vanlig Team-slayer eller flag og andre lignende ting. Nåe jeg linker er det alltid noen som er svingode med sniperen, og da er det ikke noe gøy mer. sniper er best da!"! man kan campe under hele omgangen til de du spiller med blir forbanna og slutter å spille Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da Skjønner ikke helt meningen med det der. Liker forresten heller ikke folk som camper. Men det er jo bare å drepe dem så Har hatt litt problemet med Sniper'en i og med at jeg har på 10, det blir ekstremt stress, men nær combat er jo det genialt! HÆ? Hørte jeg feil? Åssn klarer du å bruke den på nærkamp og ikke på lang avstand? Det blir bare helt feil oppi hodet mitt Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da du skal jo liksom ha det kult når du spiller da, hva er vitsen med å spille da? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da du skal jo liksom ha det kult når du spiller da, hva er vitsen med å spille da? Hva pokker har skjedd her? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da du skal jo liksom ha det kult når du spiller da, hva er vitsen med å spille da? Hæ? Kan du utdype det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå