Gå til innhold

Sniper modus i HALO 2

Ivan Drago

Anbefalte innlegg

Hvordan er sniper modus i multiplayer sammelignet med halo 1 ?

De gangene jeg har vært på xbox lan har vi nesten bare spilt med sniper, alle synes det er fetest. Mulig dere støtter oss i det ?

Generelt liker jeg egentlig ikke sci-fi så godt, men akkurat HALO er jo et stort unntak. Men halo 1 single player mener jeg fortsatt ikke er noe ekstraordinært...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Irritert: Folk med altfor god sniper skills

Sur: Folk som er altfor god med Sverdet (med usynlighet)

Dritt forbanna: Noobs med ghost og flaks!

Men ellers er jo det ganske fett når du knuser de som knuser alle, med de vanlige våpnene litt for ofte!

Har hatt litt problemet med Sniper'en i og med at jeg har på 10, det blir ekstremt stress, men nær combat er jo det genialt!

Lenke til kommentar
De gangene jeg har vært på xbox lan har vi nesten bare spilt med sniper, alle synes det er fetest. Mulig dere støtter oss i det ?

Dette støtter jeg deg absolutt ikke i. Det er mye kulere å spille vanlig Team-slayer eller flag og andre lignende ting. Nåe jeg linker er det alltid noen som er svingode med sniperen, og da er det ikke noe gøy mer.

sniper er best da!"! man kan campe under hele omgangen til de du spiller med blir forbanna og slutter å spille

Det er liksom meningen at man skal ha det kult når man spiller da :hrm: Skjønner ikke helt meningen med det der. Liker forresten heller ikke folk som camper. Men det er jo bare å drepe dem så :)

Har hatt litt problemet med Sniper'en i og med at jeg har på 10, det blir ekstremt stress, men nær combat er jo det genialt!

HÆ? Hørte jeg feil? Åssn klarer du å bruke den på nærkamp og ikke på lang avstand? Det blir bare helt feil oppi hodet mitt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...