pg Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 trenger hjelp i html.. 1. hvordan får jeg brukt hele skjermen? 2. hvordan kan jeg få åpnet linker uten at et nytt vindu åpnes? pg-cr.com Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 1. Sett 100% width på hoved-tabellen din 2. Fjern evt. target="_blank", "_new" eller andre rare targets fra a-taggen PS! Her er noen tanker jeg bare ikke klarer å holde for meg selv: - Spaghettikode2k4 Deluxe Second Edition! Mye av koden din er fullstendig ulogisk, og det er tables i hytt og pine. Her er muligheter for STORE forbedringer - Det skrives "tutorials" (legg merke til o'ens og u'ens posisjon) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Så lenge det ikke blir "Torturials" Men ok, ikke sett over alle lenkene, men noen av lenkene dine bruker target="enside.html"... fjerner du disse target sakene så kommer ikke siden i nytt vindu. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) edit: nevermind. Endret 11. november 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
pg Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 sorry.. tutorials er merket.. er skikkelig noob så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå