Estereo Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan greie å låse den opp. Er låst til telenor (prøvde med chess sim, men det gikk ikke, selv om det er telenor sitt nett) har prøvd unlock.no og unlock.com takker for svar Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 www.gsmteknikk.no Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er du sikker på at den er operatørlåst, og at det ikke er noe annet som er galt? Jeg har i alle fall ikke hørt om tilfeller av operatørlåste LG telefoner i Norge... Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 jada, den er operatørlåst.. gsmteknikk er greit bortsett fra at det koster ganske mye. Men det dummeste er jo at du må sende telefonen:( Noen som vet om noen andre steder? Takk alikevel forresten. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet om man kan bruke vanlig telenor mobil ab på denne rimi telefonen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er du sikker på at den er operatørlåst, og at det ikke er noe annet som er galt? Jeg har i alle fall ikke hørt om tilfeller av operatørlåste LG telefoner i Norge... Er sjekket av et par på forumet, og det bekreftes at dette er en operatørlåst telefon. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe operatørlåste telefoner når de ikke skal bruke operatøren den er låst til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De vil ha mer mobil for mindre penger. Sånn er det bare. Opplåsing er jo også mer et moralsk spørsmål enn et lovlig et..Jeg låser ikke opp mobiler om jeg kjøper låste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå