Gå til innhold

Need for speed undergr.2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et litt irriterende problem: Jeg får ikke unlocket "wide body kit"

 

Jeg har 100% på game completion status og parts unlocked, har funnet alle butikkene og fått alle magazine covers og DVD'er.

 

What to do? :(

Kanskje du må kjøre mot andre biler i byen..

hvordan kan du utfordre dem??

Lenke til kommentar
Jeg har et litt irriterende problem: Jeg får ikke unlocket "wide body kit"

 

Jeg har 100% på game completion status og parts unlocked, har funnet alle butikkene og fått alle magazine covers og DVD'er.

 

What to do? :(

Kanskje du må kjøre mot andre biler i byen..

hvordan kan du utfordre dem??

KJører nærme dem og trykker på enter.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
F**n da trur jeg jeg har gjort noe feil  . Fikk nemlig denne mld fra rachel ( se vedlagt bilde) Så jeg kjøpte en ny bil og oppdaga etterpå at Focusen min var borte.

 

 

hehehe... den første bilen dere kjører Låner dere av rachel. denne må leveres tilbake.. dette blir gjort når du velger deg din egen første bil på car lot'en.

Kjipt det da, når man har brukt masse penger på den.

Lenke til kommentar
QUOTE (b00n @ 21/11/2004 : 23:03)

QUOTE 

F**n da trur jeg jeg har gjort noe feil  . Fikk nemlig denne mld fra rachel ( se vedlagt bilde) Så jeg kjøpte en ny bil og oppdaga etterpå at Focusen min var borte.

 

 

 

 

 

hehehe... den første bilen dere kjører Låner dere av rachel. denne må leveres tilbake.. dette blir gjort når du velger deg din egen første bil på car lot'en. 

 

 

Kjipt det da, når man har brukt masse penger på den.

 

nei vettu ka, når du e så dum og bruker penger på en bil som ikke er din så syns jeg ikke synd på deg. de blir jo sagt minst 2-3 ganger at du skal "låne" en bil og at den må leveres tilbake ;)

Lenke til kommentar

Spilte litt NFSU for en stund siden og syntes det var et artig spill. Krever ikke så mye angående realismen, det har jeg Gran Turismo til ;)

 

Synes fartsfølelsen i NFSU er herlig og etter det jeg hører så er ikke toer'n noe dårligere. Er av den typen som synes det er morsomt å cruise rundt og lete etter hemmelige løp og butikker, kunne kappkjøre med "tilfeldige" biler og kjøre løp når det trengs :)

 

Tror jeg ser om jeg får kjøpt det i dag. Håpet elkjøp hadde et sånt 299 tilbud......

 

PS! Og dessuten så synes jeg det går helt glimrende å kjøre ved bruk av piltastene :D

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
nei vettu ka, når du e så dum og bruker penger på en bil som ikke er din så syns jeg ikke synd på deg. de blir jo sagt minst 2-3 ganger at du skal "låne" en bil og at den må leveres tilbake ;)

Jeg tror ikke det var det som var tilfellet. Jeg tror han lånte bilen til Rachel, så plukket han seg en egen bil (en Focus). Etter hvert fikk han denne teite beskjeden om å levere tilbake bilen til Rachel. Han kjørte så til plassen hvor man kjøper biler og det er her jeg tror han gjorde tabben. Han kjøpte en ny bil uten at han hadde vunnet denne. Det betyr at han måtte bytte ut Focusen med den nye bilen.

 

Riktig?

Lenke til kommentar
nei vettu ka, når du e så dum og bruker penger på en bil som ikke er din så syns jeg ikke synd på deg. de blir jo sagt minst 2-3 ganger at du skal "låne" en bil og at den må leveres tilbake  ;)

Jeg tror ikke det var det som var tilfellet. Jeg tror han lånte bilen til Rachel, så plukket han seg en egen bil (en Focus). Etter hvert fikk han denne teite beskjeden om å levere tilbake bilen til Rachel. Han kjørte så til plassen hvor man kjøper biler og det er her jeg tror han gjorde tabben. Han kjøpte en ny bil uten at han hadde vunnet denne. Det betyr at han måtte bytte ut Focusen med den nye bilen.

 

Riktig?

Har du først kjøpt en bil kan du aldri selge den. Den bli stående i garasjen.

Lenke til kommentar
Har du først kjøpt en bil kan du aldri selge den. Den bli stående i garasjen.

 

for det første.. i spillet så Kjøper en aldri en bil.. en bytter .. "Are you sure you want to trade your civic with this supra" for eksempel. Den meldingen får du opp hvis du har bare 1 bil og ikke har "unlocka" muligheten til å eie 2 biler. Har du "unlocka" at du kan ha mer enn en bil så får du ikke opp no slik melding.

 

for det andre.. du kan alltid bytte ut hvilken som helst bil med hvilken som helst bil du har tilgjengelig på car lot'en .. den blir ikke stående i garasjen med mindre du vil :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du først kjøpt en bil kan du aldri selge den. Den bli stående i garasjen.

 

for det første.. i spillet så Kjøper en aldri en bil.. en bytter .. "Are you sure you want to trade your civic with this supra" for eksempel. Den meldingen får du opp hvis du har bare 1 bil og ikke har "unlocka" muligheten til å eie 2 biler. Har du "unlocka" at du kan ha mer enn en bil så får du ikke opp no slik melding.

 

for det andre.. du kan alltid bytte ut hvilken som helst bil med hvilken som helst bil du har tilgjengelig på car lot'en .. den blir ikke stående i garasjen med mindre du vil :thumbup:

Men pengene du har brukt på den blir borte. ;)

Lenke til kommentar

Måtte selfølgelig inn og kjøpe spillet i går :)

 

Hva heter det når man kappkjører med en tilfeldig "råner"?...Outrun?

Uansett. Dette har blitt min favorittdel av spillet :D

Hadde en vanvittig kappkjøring her i går som virkelig fikk adrenalinet til å strømme! Kjørte forbi hverandre flere ganger, og suste gjennom byen parallelt på hver sin vei i noe som føltes som en evighet... hehe

 

Utrolig kult! Synd det er så dårlig betalt da..... ;)

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Ugh, prøver hardt å unngå outruns i åsen, og helst også nede i byen. Foretrekker 8 sec.-outruns som følge av en lett dult i bakskjermen til motstanderen istedet...:p Men asså, det er jo ikke alltid en får det som en vil - jeg foretrekker i alle fall outruns på motorveien, bare å kjøre hardt på, så ramler de som regel av et sted.

 

Alle de fine bilene blir selvfølgelig låst opp når jeg allerede har brukt masse penger på å dolle opp en Hummer (bare MÅTTE, den ser jo så utrolig blod-harry ut ^^), og å tune både startbilen (en 240SX) og en A3 som jeg har dratt inn en del penger med. Kjører for øyeblikket en kritthvit Supra siden det blir det nærmeste jeg kommer Skyline på en stund ennå.

 

Hummeren min heter Fatso, forresten. (Alt som kommer med 26" felger som standard fortjener å bli kalt Fatso.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...