Gå til innhold

Need for speed undergr.2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savefile lagres i:

C:\Documents and settings\(ditt brukernavn)\local settings\application data\need for speed underground 2

 

Local settings er en skjult mappe...

 

Edit: Noen som har fått skyline enda?!

 

mangler bare den og Impreza... er 45% på progress og 75% parts unlocked...

 

btw: Hvilken bil kjører dere? er den god? Jeg klarer ikke å finne en bil som har like god handling som en civic? HATER at bilene skal ta 360 hver gang de starter fra 1ste gir? (kremt, kremt, rx7, supra ETC.) noen andre biler som IKKE spinner som fi**a hver gang de starter?

 

mange spørsmål der, men bear with me...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Savefile lagres i:

C:\Documents and settings\(ditt brukernavn)\local settings\application data\need for speed underground 2

 

Local settings er en skjult mappe...

 

Edit: Noen som har fått skyline enda?!

 

mangler bare den og Impreza... er 45% på progress og 75% parts unlocked...

 

btw: Hvilken bil kjører dere? er den god? Jeg klarer ikke å finne en bil som har like god handling som en civic? HATER at bilene skal ta 360 hver gang de starter fra 1ste gir? (kremt, kremt, rx7, supra ETC.) noen andre biler som IKKE spinner som fi**a hver gang de starter?

 

mange spørsmål der, men bear with me...

Mazda MX-5 ?

Lenke til kommentar
Edit: Noen som har fått skyline enda?!

 

mangler bare den og Impreza... er 45% på progress og 75% parts unlocked...

 

btw: Hvilken bil kjører dere? er den god? Jeg klarer ikke å finne en bil som har like god handling som en civic? HATER at bilene skal ta 360 hver gang de starter fra 1ste gir? (kremt, kremt, rx7, supra ETC.) noen andre biler som IKKE spinner som fi**a hver gang de starter?

Jeg har Skyline liggenes, er på over 50% progress og 98% parts unlocked.

 

240SX er bilen med best handling etter min mening.

Lenke til kommentar
hvor lang tid har folk brukt på å komme dit de er nå? ser at folk er på rundt 50%, er dette et spill man runner fort å gærlig eller?

Har sikkert sittet i... 10 timer? alerede for å komme til 50%... det tar LAAANNGG tid å runde spillet... minst 3 ganger så lang tid som nfsu

Lenke til kommentar
Edit: Noen som har fått skyline enda?!

 

mangler bare den og Impreza... er 45% på progress og 75% parts unlocked...

 

btw: Hvilken bil kjører dere? er den god? Jeg klarer ikke å finne en bil som har like god handling som en civic? HATER at bilene skal ta 360 hver gang de starter fra 1ste gir? (kremt, kremt, rx7, supra ETC.) noen andre biler som IKKE spinner som fi**a hver gang de starter?

Jeg har Skyline liggenes, er på over 50% progress og 98% parts unlocked.

 

240SX er bilen med best handling etter min mening.

Corolla'n går også som en gocart i svinga.

Lenke til kommentar

Har nå 100% complete på spillet. Startet på hard, men gikk over til medium etterhvert. Ble litt for lett, men hard var for vanskelig etter min mening. Måtte prøve mange ganger på noen løp og da blir man bare irritert :)

 

Uansett, har enda ikke fått unlocka alle bila jeg finner på denne lista over biler... Har så jevlig lyst på toyota trueno, men den kom jo aldri. Noen som vet hvordan man unlocker den? Klare siste løpet på hard eller noe?

 

Her er bilene mine forresten :)

Lenke til kommentar
Har så jevlig lyst på toyota trueno, men den kom jo aldri. Noen som vet hvordan man unlocker den? Klare siste løpet på hard eller noe?

Trueno er jo den samme som Corolla, den man kan velge blant helt i begynnelsen.

Man kan jo velge en Corolla helt fra begynnelsen, og det står jo bare Corolla en plass på lista og det er Trueno/Corolla. Ser jo på bildet og på den siden at det er samme bilen.

Hvis du ikke har hatt tilgang til den Corollaen hele tiden er det noe veldig rart som har skjedd.

Lenke til kommentar
:D:tease::dribble: fant det i en butikk i byen nå nettopp. gleder meg noe sykt til å komme hjem å prøve det. genialt å bo på ett sted der butikkene har null oversikt over utgivelsesdatoer. er faktisk andre spillet jeg får kjøptto dager før utgivelse. noen som har noen gode tips før jeg begynner?
Lenke til kommentar
Har så jevlig lyst på toyota trueno, men den kom jo aldri. Noen som vet hvordan man unlocker den? Klare siste løpet på hard eller noe?

Trueno er jo den samme som Corolla, den man kan velge blant helt i begynnelsen.

Man kan jo velge en Corolla helt fra begynnelsen, og det står jo bare Corolla en plass på lista og det er Trueno/Corolla. Ser jo på bildet og på den siden at det er samme bilen.

Hvis du ikke har hatt tilgang til den Corollaen hele tiden er det noe veldig rart som har skjedd.

Aah..... Ok, mente en annen bil... men har funnet ut av det nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...