Gå til innhold

Need for speed undergr.2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFSU2 er totalt overlegent. Beste bilspillet jeg har spillt ever. Lyden er helt vill, grafikken er knall, og fysikken til bilene gjør at det er utrolig kult å kjøre (gjør meg ingenting at det blir litt kjøring mellom de forskjellige bilbutikka osv). Man spiller så klart uten stabilitetskontroll, og da kan man leke seg ganske bra, ihvertfall når man får seg en bil med litt power i. Ikke noe problem å legge igjen noen feite lisser på veien, selv om man ikke kjører drift race. Digg at man kan ha flere biler samtidig og, så man slipper å si farvel til alle bilene man har stasha og styla opp med alt mulig rart.

 

Velvel, på tide å spille litt igjen vel ;)

Lenke til kommentar

Broren min tok med spillet hjem i går kveld, etter jeg hadde lagt meg så klart. Han var visst på et eller annet opplegg hvor han fikk spillet og en t skjorte til spillet gratis. Han tok med dette og gav det til meg. :D

 

Det var litt morsomt, da jeg kom hjem og spurte morra mi hvor han hadde dratt, så sa morra mi at han ble henta av OnklP i en limosin. Så i dag når jeg våkna opp så lå dette spillet under vekkeklokka (mobilen) min.

 

Nå som jeg så denne tråden kan jeg ikke vente med å komme meg hjem fra jobb og spille det.

 

Og i tilfelle noen lurer, så er broren min F Em One fra Equicez. Det kan nok ha noe med at han ble henta av OnklP og at han fikk dette gratis. :yes:

 

Edit: Hehe, post nr. 666

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar
Hehe jeg synes nfsu2 er rått.. finner ikke det gps systemet de prata om..? noen som har pic av det?..  Spillet er ganske bra. men er litt komplisert med garasje og sånt

Trykk M for map, trykk på en "dott" på mapet, og activate gps eller noe sånt.

Hvor styler man biler forresten?

Du må finne en body shop (grønn) , graphics shop (rød) eller car specialties shop (gul), disse er ikke merket av på kartet før du finner de.

 

Her er ett bilde av min map, tror det inneholder de fleste shoper. IKKE SE HVIS DU IKKE VIL VITE HVOR TING ER.

post-184-1100266700_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Og i tilfelle noen lurer, så er broren min F Em One fra Equicez. Det kan nok ha noe med at han ble henta av OnklP og at han fikk dette gratis. :yes:

Den Equicez sangen med Atle Antonsen er jo ålreit, og siden jeg synes dette, kan ikke du få han broren din til å gi meg NFSU2 også? Det er litt dårlig med penger her skjønner du. Takker på forhånd.

 

:p

Lenke til kommentar

nfsu 1 er det bil spillet jeg absolutt ble fortest lei av, det runna jeg bare for å runne det.

 

lenge før halvveis så hadde jeg gått lei :thumbdown:

 

men at man kan kjøre over et STORT omeråde i 2'ern gjør nok 2'ern til et mye mere langvarig og spennende spill, håper det i hvertfall :yes:

 

så etter å ha testet demoen, så har jeg litt større tro på 2'ern, må innrømme det

 

ellers så synes jeg det kunne kommet noe lignende nfs porche igjen :love:

Lenke til kommentar
Den Equicez sangen med Atle Antonsen er jo ålreit, og siden jeg synes dette, kan ikke du få han broren din til å gi meg NFSU2 også? Det er litt dårlig med penger her skjønner du. Takker på forhånd.

 

:p

Hehe, ja kult det. Men han fikk nå bare 1 kopi av spillet, og den er min! :tease:

Du får nok finne deg en annen måte å skaffe deg NFS U2 på, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...