Gå til innhold

Need for speed undergr.2 ?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor jeg ikke får tatt screenshot av bilen min? Får bare svart bilde når jeg trykker print screen, og jeg gidder ikke å installere noe annet program.

hm.. er ikke sikker.. men har du oppdatert til 1.1 versjonen ? kanskje det fixer det.. og hvis ikke.. hvor høgt på display instillingene har du stilt "Full anti analysing(ca)" på ? prøv å skru ned den til det laveste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et STORT problem!! Har rundet 62% av spillet, men jeg kommer meg ikke videre!!!  :dontgetit: Har hørt at det er noe sånn bank-greier ved flyplassen som man må ta for å komme seg videre, men jeg finner det ikke!! Det er også et URL løp i Coal Harbor jeg mangler.. Kan noen si et eksakt sted for å finne noe sånn at jeg kommer meg videre?! Har leita etter de greiene her i flere timer np, så jeg er fryktelig kin på å komme meg videre!!!!!!!!!!!!!!! HELP PLEASE :p

Noen som kan hjelpe meg med dette eller?! :dontgetit:

Endret av andrenos
Lenke til kommentar

Men husk på, det er ikke gode gamle Mustang 67 osv. Nei,det er den nye versjonen, 2005-modellen. Jeg vet ikke helt, folkens. Jeg synes ikke den passer så godt inn blant resten, den er grei nok stock, men mustang med fastbackform skal ikke ha noen megasvær aluminiumsspoiler bak, liksom ;/

 

Jeg savnet Honda NSX i dette spillet, og hvorfor kunne ikke EA tatt med gamle versjoner av feks. Skyline, og resten av crewet..? Hatt litt mer utvalg av årsmodeller, slik som det til dels var på GT3.

 

"Hadde bare jeg vært spillmaker" :yes:

Lenke til kommentar
Savner andre mer vanlige biler jeg. De har jo med Golf, samt Audi A3. Ingen grunn til at de skal utelate andre biler (hvis det ikke er avhengig av lisenser da).

 

Skulle gjerne sett mer av både BMW, Mercedes samt andre litt tøffe, vanlige biler.

Jah, det hadde jo vært enda fetere. Tøft å forandre den average bilen i gata til kongen i gata, liksom.

Meh, det er liksom alltid noe man kunne gjort bedre. bare hatt ca. 1000 forskjellige biler, så hadde det sikkert gjort susen ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...