Testkise Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, gjør det her: Jeg har hatt domenet mitt hos en leverandør, og har nå kjøpt mer plass hos en annen. Så skal jeg altså selv ordne DNS-flytting av domenet til den nye leverandøren. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 send en mail til den leverandøren du vil skal ha domenet, så får du sikkert hjelp der Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du kan også parkere domene med forward til ny server. Flytting av domene koster ca 120 kr og din nye leverandør fikser som regel alt for deg. Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Vil det si at jeg kan begynne å bruke den nye serveren uten å gjøre noe annet enn å parkere? Jeg har 20 mb på den gamle og 200 mb hos den nye leverandøren. Vil liksom ha muligheten til å bruke begge. Men vil mail ligge på den gamle, da? Siden jeg ikke har flyttet helt, liksom? Lenke til kommentar
lord_n Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 du må ikke route om begge deler du kan route bare www.dittDomene og mail.dittDomene kan peke en helt annen plass, ta kontakt med den som står som registrar for ditt domene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå