mbskywalker Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 mere bling , flere klesbutikker, flere type skoler, ubåter, vannskutere, flere byer, vinter(snø). flere båter og fly. Lenke til kommentar
CCCC Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Offtopic: Jeg hører på K rose eller noe sånn og radio X og los santos dei er best da. Ontopic:mer Huser som man kan gå inni og bedre grafikk så er jeg fornøyd Endret 12. november 2004 av CCCC Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er vel egentlig fornøyd.. men flere kjøretøyer til lands vans og himmel. og gta3 en by,san andreas en stat, neste gta et helt land! bare ønsketenkning da.. og snowboard høres kult ut Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det trengs snø, høye fjell med alpine områder. Også AI'en kjører rundt i semitrailere, ikke bare trekkvogna... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 mulighet for å kjøre leddbuss - det hadde vært dritfett de burde fikse sånn at bilene eller andre ting forsvinner hvis man snur seg osv. bilverksted flere muligheter i byen, disco osv. den store butikken "Vice City Mall" syns jeg var litt kjedelig. Få mennesker. flere biler, mere trafikk hva med paraply hvis det regner Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mindre rap/hip-hop. Mer klassisk rock og metal. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mindre rap/hip-hop.Mer klassisk rock og metal. musikken er hjo tidsriktig.. og passer med rap i det rap miljøet som spillet fåregår i.. for og sitere cj i en heftig biljakt "punkass bitch mothafucka!" eller ett annet oppdrag (punkass national guard) lo høyt når jeg hørte dette Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nja, det er vel sant nok det, men de kunne nå i det minste ha hatt litt mer variasjon i musikken. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg vil ha: (mye er allt sagt ) *ikke bilkjørere som kjører som om de hadde krampe i foten *Tv-kanaler *bilene begynner ikke å brenne selv om de lander på taket. *style husene dine(sette inn nye"dyrere" møbler) Litt sims men...hadde vært fett. *mye bedre grafikk! folkene ser ut som cs-folk.(men cs er best da..) *Mer "miami" lignene steder...Jeg elsket Vice City. *Kiosker og matbutikker du kunne kjøpe mat(eller rasere ) *Flere forskjellige type folk...det kommer 5 like folk etterværandre(ser teit ut) *(kremt) Strippere som tar av alt *Flere offentlige bygg som butikker av alle slag...det virker mer ekte med masse forskjellige steder å gå inn på.( å plutselig kan det komme en raner å rane butikken mens du er i) Jeg kunne fortsette evig...så jeg får gi meg nå Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mindre rap/hip-hop.Mer klassisk rock og metal. Støttes de lux Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 mulighet for å kjøre leddbuss - det hadde vært dritfett de burde fikse sånn at bilene eller andre ting forsvinner hvis man snur seg osv. bilverksted flere muligheter i byen, disco osv. den store butikken "Vice City Mall" syns jeg var litt kjedelig. Få mennesker. flere biler, mere trafikk hva med paraply hvis det regner Du snakker om Vice City du.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vet ikke hvordan det er i GTA SA, men hadde vært tøft med noen skikkelig sinte biler, og hvis man krasjer i enorm fart, så moser man bilen skikkelig og deg selv, ikke bare litt røyk fra panseret. Litt bedre splatting med kroppsdeler som kan falle av og mer blod er alltid bra. Burde kunne kidnappe folk og blackmaile osv, ta ransom. Litt bedre streetraces, ikke de svære boblene man må kjøre igjennom. Monstertruck hadde og vært kult. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) mulighet for å kjøre leddbuss - det hadde vært dritfett de burde fikse sånn at bilene eller andre ting forsvinner hvis man snur seg osv. bilverksted flere muligheter i byen, disco osv. den store butikken "Vice City Mall" syns jeg var litt kjedelig. Få mennesker. flere biler, mere trafikk hva med paraply hvis det regner Du snakker om Vice City du.... nææ? .. Nei. Generelt også. Endret 13. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
TPking Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 mulighet for å kjøre leddbuss - det hadde vært dritfett de burde fikse sånn at bilene eller andre ting forsvinner hvis man snur seg osv. bilverksted flere muligheter i byen, disco osv. den store butikken "Vice City Mall" syns jeg var litt kjedelig. Få mennesker. flere biler, mere trafikk hva med paraply hvis det regner Du snakker om Vice City du.... nææ? .. Nei. Generelt også. De fleste av tingene du nevner (unntatt leddbuss og paraply) er jo med i GTA San Andreas. Du ar vel fått med deg at det har kommet ut? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Monstertruck hadde og vært kult. Det er det jo i GTA:SA da... Og selv hører jeg for tiden mest på "trance" radio stasjonen! Han tyske radio dj'en er jo helt genialt komisk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nå vet jeg det. Hele verden er med, bilene bruker bensin, og det finnes så og så mange folk (og biler) så hvis man dreper noen er de borte for alltid. Sykehus med alle avdelinger som du kan herpe. osv psv Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Man bør kunne gå inn i random hus og spise babyer. Støttes! "Come 'ere, I'm gona eat yee!" -Fat Bastard enig. jeg synes at GTA trenger bedre multiplayer. sånn at du kan kjøpe våpen, ha 2 kjøretøy, bedre kameravinkel Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes det var litt dumt at de tok vekk muligheten til å rane butiker o.l. fra Vice city til SA. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes det var litt dumt at de tok vekk muligheten til å rane butiker o.l. fra Vice city til SA. Enig, ble ganske skuffet da jeg fant ut at jeg ikke kunne kjøre på Sanchez inn i "yankee-land", rane alle stedene i lokal samfunnet, og så dra hjem til dama og feire fangsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå