Arcus Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Så på hammar.no følgende utsagn : 16MB USB Pen drive er inkludert! Denne kan du først koble i PC og legge innpå MP3, AVI, MPG filer, eller nye koder til spill. Deretter setter du den i PS2. Varen jeg kikket på Gjelder det kun denne memorystikken, eller vil det si at jeg kan bruke min TwinMos Mobile Disk IV 512 mb stick som et kjempe minnekort hvis jeg kjøper ps2 ?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kult! Hadde vært kult om andre memorysticks vil funke også. En slik må skaffes! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Om andre memorysticks/pendrives fungerer vet jeg ikke, men det er uansett mye lettere å brenne ut filmene/musikken en ønsker på en cd. Uansett vil du trenge ARM dvden for å kunne spille av film/musikk. Jeg har produktet, så hvis du lurer på noe er det bare å spørre. Lenke til kommentar
neero Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Prøvde å sette i USB disken min, men det skjedde ikkeno morro når jeg satte den i Aner ikke hvordan jeg skal få tilgang til den fra PS2'en Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Prøvde å sette i USB disken min, men det skjedde ikkeno morro når jeg satte den i Aner ikke hvordan jeg skal få tilgang til den fra PS2'en Du må ha ARM (action replay max). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå