Passasjer Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 "A moment of laxity spawns a lifetime of heresy - never forget, never forgive." Har set den en del steder nå... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 "Et øyeblikks slapphet/løshet skaper livslangt kjetteri - glem aldri, tilgi aldri" Eller noe tilsvarende.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har set den en del steder nå... Hvilket syke, kristne nettsteder er det du saumfarer da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har set den en del steder nå... Hvilket syke, kristne nettsteder er det du saumfarer da? Jeg tipper heller på islamske nettsteder. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Ehm... Tenker vi sier amerikanske patriotnettsteder, jeg. Det vil si, ikke nødvendigvis det samme, men never forgive, never forget-delen er godt brukt og utslitt. Endret 12. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 "A moment of laxity spawns a lifetime of heresy - never forget, never forgive." Har set den en del steder nå... Som f.eks min signatur for en stund siden? Dette sier Asmodai, interrogator chaplain of the Dark angels space marine Han var min avatar før... http://uk.games-workshop.com/40kuniverse/w...els/default.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå